تخریب

نظامیان اسرائیل روستای «العراقیب» واقع در صحرای «النقب» را بار دیگر تخریب کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سما، منابع محلی فلسطینی امروز (پنجشنبه) اعلام کردند نظامیان رژیم صهیونیستی روستای «العراقیب» واقع در صحرای «النقب» را برای ۱۹۲اُمین بار متوالی تخریب کردند.

بر اساس گزارش این منابع، تعدادی از نظامیان صهیونیست امروز با چندین دستگاه بولدوزر به روستای العراقیب رفته و خانه‌های فلسطینیان ساکن آن را تخریب کردند.

رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ میلادی بدنبال تخریب روستای العراقیب و اشغال خانه‌های فلسطینیان بوده است، اما بعد از ۱۹۲ بار تخریب این روستا ساکنان فلسطینی آن اصرار دارند در آن باقی بمانند و حاضر به ترک خانه‌های خود نیستند.

بر اساس آخرین گزارش‌ها در روستای العراقیب حدود ۳۰۰ فلسطینی ساکن هستند.

چندی پیش نیز یک گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد، شهرک‌سازی‌های صهیونیست‌ها در کرانه باختری را معادل جنایت جنگی عنوان کرده و گفته بود که اشغال غیرقانونی نمی‌تواند بدون هزینه باشد.

بر اساس این گزارش دوازده نهاد خصوصی آمریکایی در حمایت از حقوق فلسطینی‌ها با راه انداختن پویشی از نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و چاک شومر، رئیس اکثریت دموکرات‌ها در مجلس سنا، خواستار مداخله فوری برای جلوگیری از تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخریب ۱۶ خانه در شهرک سلوان در قدس اشغالی شده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس