کد خبر 1266257
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
هیئت رئیسه سنی شورای شهر تهران تشکیل شد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گزارش معاونین و مدیران شهرداری تهران در صحن شورای ششم به پایان رسیده است،‌گفت: از هفته آینده شورا وارد مباحث و مأموریت‌های جدی خواهد شد.

به گزارش مشرق، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران، درباره ارائه گزارش معاونین و مدیران سازمان‌های شهرداری تهران در صحن شورا و انتقاد برخی از افراد در این زمینه اظهار داشت: من هم خودم از جمله کسانی هستم که نسبت به رویه ایجاد شده نقد دارم و به نظرم همین که معاونین شهرداری در صحن شورا گزارشی ارائه کردند کفایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

حضور زنان در شهرداری پررنگ می‌شود؟

وی افزود: قرار نیست همه رؤسا و مدیران سازمان‌های شهرداری در صحن شورا گزارش ارائه دهند البته دوستان اعلام کردند ارائه گزارش مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س)‌ مستثنی بود چرا که گزارش مربوطه می‌توانست نقش پیام‌رسانی به مردم جهت رعایت بهتر پروتکل‌ها را داشته باشد.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در گزارش ارائه شده معاونین شهرداری به سازمان‌های مربوطه نیز اشاره شده است، گفت: از هفته آینده شورای شهر تهران وارد دستور کار جدید و مأموریت‌های جدی و ویژه خواهد شد، کمیسیون‌های تخصصی شورا نیز از روز گذشته فعال شده‌اند و هر کدام از کمیسیون‌ها مانند حمل و نقل، فرهنگی اجتماعی و ... که زودتر بحث‌هایشان آماده شود برنامه‌هایی را در صحن شورا مطرح می‌کنند.

امانی گفت: برخی از کمیسیون‌ها مانند کمیسیون ماده 7، ماده 77 و ماده 38 از کمیسیون‌های مهمی هستند که جهت پیگیری مطالبات شهروندان حائز اهمیت است و این کمیسیون‌ها به دلیل تغییرات شورا و گذار از شورای پنجم به ششم معطل مانده تا اعضای جدید شورای شهر کار را آغاز، تصمیمات لازم را بگیرند و رأی مربوطه برای شهروندان صادر شود.

وی گفت:‌به زودی اعضای شورا در این کمیسیون‌ها انتخاب می‌شوند و طی هفته آینده وارد فعالیت‌های جدید خواهیم شد.

این عضو شورای شهر تهران درباره سرانجام حکم علیرضا زاکانی شهردار جدید پایتخت گفت: همانطور که پرویز سروری روز گذشته اعلام کرد احتمالاً تا فردا این موضوع نهایی خواهد شد و دوستان در هیأت رئیسه پیگیر حکم آقای زاکانی هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس