شناسایی ۳۱۳۱۹ بیمار جدید کرونایی/۶۴۳ نفر دیگر فوت شدند

آمار شبانه روز گذشته از بیماری کرونا در کشور نشان می دهد که ۶۴۳ نفر دیگر به تعداد جانباختگان کووید ۱۹ افزوده شد.

به گزارش مشرق، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۹ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱ هزار و ۳۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۶۸۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۶۳ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۷ هزار و ۷۹۴ نفر رسید.

تا کنون ۴ میلیون ۲۰۵ هزار و ۹۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۸۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۸ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۶۸۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • NL ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    5 2
    دو هفته قرنطینه سراسری به سبک چین انجام بشود که کسی از خانه بیرون نیاید جان هزاران ایرانی حفظ می شود.
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      2 0
      آفرین
    • نگار IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      4 0
      از اول باید سفت و سخت قرنطینه اجرا می‌شد همراه واکسیناسیون گسترده،هی شل کن سفت کن درآوردن و از موضع خودشون عقب نشینی نکردن،الانم باز عین خیالشون نیست،شش روز تعطیل کردن ولی نصف ادارات تعطیل نبود،اتوبوس بین شهری هواپیما قطار امه کار میکردن و مسافر جابجا میکردن.با این وضع فکر کنم تا سال بعد این موقع هم واکسیناسیون هنوز تموم نشده.
  • احمدخواجوند IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 2
    این رسانه ها آمار مرگ میر انور دنیارا بااب تاب گزارش میکنند ولی از مرگ ومیر عراق خبری نیست قربون برم خدارا یک بام دوهوارا من نمیدونم شما هاچطوری باید بمیرید
  • حوا IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 7
    از طب اسلامی/ایرانی استفاده کنید،چقدر بگم!
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      8 0
      الان همسایه ما رفت دنبال طب سنتی و نود درصد ریه درگیر شده این حرفا چیه میزنی اگر از اول می‌رفت دکتر شاید اوضاع بهتری داشت پناهیان طور حرف نزنیم
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      0 1
      بیش از صدهزار کشته هم حاصل تلاش طب کلاسیک یا بهتر بگیم مافیای طب کلاسیک و دارو است
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    4 1
    ماهم مسلمانیم و امام حسین را دوست داریم ولی چرا با گذشت دهه اول هنوز مراسمات ادامه داره آقای ارضی به چه حقی باز مراسم دهه سوم داره بابا این مداح ها چه از جون جامعه میخواهند
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    2 0
    از طب اسلامی/ایرانی استفاده کنید،چقدر بگم!/ جواب / یه دروغ می گویی و در می روی . طب اسلامی و ایرانی چی هست ؟ خودت هم نمی دانی چی می گویی . حالا قدم به قدم می رویم جلو . ایا در طب ایرانی پرهیز کردن هست ؟؟؟؟؟ بله هست . پس فاصله گرفتن هم جزئ طب جدید است هم قدیم . استفاده از گیاهان دارویی و دمنوش چی ؟ هم طب جدید دارد و هم قدیم . اگز نیاز به اکسیژن پیدا کرد چی ؟ طب قدیم ندارد . اگر نیاز به سرم پیدا کرد طب قدیم ندارد . اگر نیاز به انتی بیوتیک پیدا کرد طب قدیم ندارد . داروی ضد التهاب طب قدیم ندارد . رقیق کنند خون در داروهای گیاهی بدرستی یافت نمی شود . حالا یه دروغ بگو و در برو . اگز اهل دروغ نیستی یکی یکی جواب بده.
    • حوا IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      0 2
      ۱۸:۰۴با بی ادبی و بدون ذره ای اگاهی از موفقیتهای طب اسلامی/ایرانی حمله میکنی،پس تحمل جواب رو هم داشته باش!طب شیمیایی شما رو هم دیدیم چه گلی به سر مردم زد،بالای ۶۰۰نفر فوتی!مگر به اسم داروه،طب شیمیایی یک طب جزءنگره ولی طب اسلامی/ایرانی کل نگر هست.مگر حتما باید دستگاه اکسیژن داشته باشه تا بیمار زنده بمونه؟مثلا یکی از پروتکولهای درمانی طب اسلامی/ایرانی بادکش هست که در بیماران علایم ریوی رو بهبود میده،یا داروی امام کاطم که دستگاه ایمنی رو تقویت میکنه و در درمان بیماری هم موثره،فالوده سیب تب بر و آرامش بخشه،شربت عسل و لیمو برای جلوگیری از عفونت بیمار وتقویت ایمنی استفاده میشه،سیاهدانه وعسل بدن وایمنی اون رو تقویت میکنه،روغن بنفشه(سید روغنها)برای کاهش عوارص ریوی وتب کاربرد داره،حجامت (که بارها به پیامبر توصیه شده)هم برای افزایش توان ایمنی هم برای بهبود علایم ریوی کاربرد زیادی داره،غرغره واستنشاق آب نمک(در روایات طب اسلامی نمک تریاق است البته نه نمکهای تصفیه شده یددار)،دم نوش عناب وآویشن برای پیشگیری و اب کاهو برای افزایش اکسیژن خون و.....البته تمام اینها باید زیر نظر متخصص طب سنتی حاذق باشه.مورد داشتیم طرف نفسهای اخر رو در ای سی یو میکشیده و با مسیولیت خودش از بیمارستان پسرش اوردتش خونه بعد با کمک متخصص طب سنتی درمانش کرده،حالا ببینم چه حرفی داری؟
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    2 0
    یک سر به مطب ها بزنید بیماران دوشادوش هم ایستادن پروتکل رعایت نمیشه
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    1 0
    متخصص طب سنتی درمانش کرده،حالا ببینم چه حرفی داری؟/ جواب / دوست عزیز همه اینها که گفتی خواص داروهای گیاهی است و بین المللی هست و ربطی به طب سنتی ندارد . طب سنتی مبتنی بر اعتدال بدن است . اولا در دوره زمان ما طبیب سنتی نداریم . که بتواند با تعادل مزاج عمل کند و تازه اینها همه مقدمه است و توانایی در مداوای بیماران حاد را ندارد . هر چه از گیاهان دارویی به درستی استفاده شود که مردم ما همگی قبل از مراجعه به پزشک استفاده می کنند و وقتی کار از کار می گذرد به بیمارستان مراجعه می کنند . . و حتما باید از سرم و اکسیين استفاده کنند اگر نه ده دقیقه زنده نمی مانند . شما بی خبر هستی . نمی دانی بیماران کرونایی بدون سرم و اکسطژن چه حالی پیدا می کنند . و بدون ازیترومایسیون کسی زنده نمی ماند .
    • حوا IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      0 0
      این اخرین باری هستش که به مطالب نادرست شما پاسخ میدهم.اگر در مان اون بیمار که گفتم با خواص گیاهان دارویی هستش چرا طب شیمیایی محبوب شما این راه حلهای درمانی رو بلد نیست؟مواد دارویی ممکنه مثل هم باشن ولی نحوه فراوری انها و شکل بکارگیری اونها برای درمان خیلی فرق میکنه!در ثانی کی گفته طبیب سنتی نداریم؟این همه متخصص طب سنتی که کاملا قانونی دارن طبابت میکنن،همین ادعای شما ناآگاهی شما رو نشون میده!کتابهای بزرگان طب سنتی قدیم وجدید رو هم مطالعه میکنن،شما استفاده مردم از داروهای گیاهی رو مثال زدید،اخه من چی بگم به شما؟!یعنی اینقدر نمیفهمید که دانش یک فرد عادی جامعه با دانش متخصص طب سنتی برابر نیست!خود مخاطبان قصاوت کنن!این همه مرگ ومیر تقصیر طب شیمیایی نیست!پس تقصیر کیه؟!تقصیر امثال شما وهمفکرهای شماست که اجازه حضور طب سنتی در بیمارستانها رو نمیدید،آقایان دکتر فصیحی ودکتر اسماعیلی آمار دقیق بیماران خود ونتایج شگفت انگیز آنها رو دارن،ایشان متخصص طب سنتی هستن،ولی شماها خودتون رو به خواب زدید و بغیر از طب فشل شیمیایی دیگر مکاتب طبی رو به حساب نمی آرید،بعدش در مورد واکسن فرمودید!مگر از اول شیوع کرونا واکسن در اختیار بود که مورد استفاده قرار بگیره؟از همون او کرونا که طب شما در برابر کرونا به خود میلرزید طب سنتی به راحتی کرونا رو درمان میکرد،در ثانی واکسن ایمنی اکتسابی ایجاد میکنه ولی با داروها و روشهای طب سنتی هم میشود ایمنی داتی ایجاد کرد که هدف از هر دو راه یکیست!در نهاینت اینکه برید نامه سرگشاده دکتر رحیم فیروزی(متخصص قلب وعروق،فلوشیپ تخصصی اقدامات مداخله ای،دکتری تخصصی طب ایرانی )رو بخونید بعد بیایید اینجا افاضات کنید،ایشان قطعا از من وشما خیلی بیشتر حالیشه!اگر جوابی برای نامه ایشون داشتید،بدهید،در غیر اینصورت وقت ما رو نگیرید!مشرق نامها رو سانسور نکن!
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    1 2
    طب شیمیایی شما رو هم دیدیم چه گلی به سر مردم زد،بالای ۶۰۰نفر فوتی!/ جواب / این مرگ و میر بخاطر طب پیشرفته نیست بلکه بخاطر همین حرفهایی است که امثال شما می زنید و شایعه پراکنی می کنید . چرا مردم رعایت نمی کنند و بار ویروسی در جامعه زیاد شده است ؟ یک نفر مبتلا می شود و همه مردم را مبتلا می کند . از اول با واکسن مخالفت کردید و اوضاع به اینجا رسید . اگر همه واکسن زده بودند الان مرگ و میر بسیار کم بود و اگر رعایت می کردند الان مثل چین بیماری تمام شده بود ولی با شکاکیت شما معلوم نیست بیماری در کشور ما تمام شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس