شناسایی ۲۴۱۷۹ بیمار جدید کرونایی/۵۴۴ نفر دیگر فوت شدند

وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد و بر همین اساس ۵۴۴ نفر دیگر به تعداد قربانیان کووید ۱۹ در کشور افزوده شد.

به گزارش مشرق، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۱۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۶۶۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۶۹۵ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۱ هزار و ۳۵۴ نفر رسید.

تا کنون سه میلیون ۹۰۲ هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۷ هزار و ۶۲۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۷ میلیون و ۷۵۵ هزار و ۶۱۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    زنده باد عراق و افغانستان. زنده باد قبرستانهای بدون ازدحام.
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    بالاخره واکسیناسیون و تعطیلی و کاهش تردد و... تاثیری داشته یا نه؟
  • TR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 0
    چی شد واکسن های این قطب صادرات واکسن جهان؟! اون آقای سلامی کجاست که میگفت امریکا دیگه نگران نباشه و بزودی نیازش به واکسن رو تامین میکنیم.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 0
    مسئولین خجالت بکشند. ترکیه 49 درصد مردمش را به طور کامل واکسینه کرده و ما تا این تاریخ فقط 5 درصد.
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    مردم عزیز ایران جانتان سلامت باشد . بیایید خدا وکیلی افکار و اعتقادات و نظرات شخصی را کنار گذاشته و همدیگر را به فاصله اجتماعی دعوت کنیم . من تا حالا بیشتر از ده بار فحش شنیدم ولی مقاومت می کنم هر جا می بینم گروهی دور هم هستند تذکر می دهم . روشم را عوض کردم اول معذرت خواهی می کنم بعد می گویم . عزیزان خودمون به فکر خود و عزیزامون باشیم . همین امروز سه نفر از یک خانواده مرده بودند و افراد عزا داری می کردند و تودل هم نشسته بودند و بعضی ها ماسک نیمه بند و بعضی نداشتند . فاصله دهانشان بیست سانت بود . توی این سایت از بالا تا پایینش نگاه کنی یک نصیحت به مردم نمی شود با پول بیت المان مسلمین توی این شرایط بحرانی مقالات صد من یه قاز می نویسند که نه تحلیل علمی در ان ها وجود دارد و نه نبوغ سیاسی . ادعای ظلم ستیزی هم دارند . ظلم همین کاری است که ما مردم در حق هم می کنیم گناه برادر من چی بود که بخاطر کوتاهی دیگران مرد و دامادم با مرگ دست و پنجه نرم می کند ؟ ایا رفتار ما اسلامی است ؟ فلانی کرونا داشت انگور شسته و برای فاتحه پدرش برده داده مردم خوردن ؟ می گویی چرا ؟ می گویم من اعتقاد به کرونا ندارم سرما خوردم . خانمش تا پای مرگ رفت و برگشت . چرا در باره انها گزارش تهیه نمی کنید . چند تا عکس از اینهمه ناهنجاری اجتماعی گذاشتید . یه سری به این مثلا قهوه خانه ها که شده شیره کش خونه بزنید و گزارش تهیه کنید و مسئولین را را پای میز محاکمه بکشید . از رسانه های غربی یاد بگیرید .
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    مردم هر روز مسئولانی را که مانع واردات واکسن شدند را نفرین می کنند.
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    هم میهنان عزیز خانمی را می شناسم با مانتو و با دو چرخه مدرسه می اید . البته من مخالفم . اما این ادم سالی دو سه گوسفند می کشد و به شاگردان مدرسه می دهد . می رود بیمارستان کودکان سرطانی به انها درس می دهد و حالا هم در مدرسه داخل شیشه گوشت می پزد و می فرستد برای بیمارستان . چند سالی یک بار اعلان می کند که در فلان جا وسایل زندگی هست و تمام اموال منزلش را رایگان می دهد مردم . بیاییم اگر خدا به ما ثروتی داده بذل و بخشش کنیم . حد اقل روزی چند تا از این گوشتهای داخل شیشه برای همسایگان بیمار بفرستیم . خدا خیرتان بدهد همدیگر را به نیکوکاری دعوت کنید خیلی اثر دارد . اصلا کار اصلی امامان ما کمک به مردم بود حتی فرزندان امامان .جرجی زیدان می نویسد زینب یک منزل داشت که ادمها بدون اذن وارد می شدن و غذا می خوردند . محمد بن حنفیه نرسیده به مکه چادر می زد و مسافران را اطعام می کرد .
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    بی عرضه ها بی لیاقت ها
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 0
    پس چه شد چرا دروغ گفتن که تا شهریور ۳۰ میلیون واکسن برکت تولید میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس