شناسایی ۳۸۶۵۷ بیمار جدید کرونایی/۶۱۰ نفر دیگر فوت شدند

وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد و بر همین اساس ۶۱۰ نفر دیگر به تعداد قربانیان کووید ۱۹ در کشور افزوده شد.

به گزارش مشرق، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۱۰۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۷۷۱ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۲ هزار و ۶۴۸ نفر رسید.

تا کنون سه میلیون ۹۶۱ هزار و ۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۶۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۷ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۹۴۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    6 17
    مردم بخدا قسم عراقیها واکسن نزده اند. کرونا هم تقریبا ندارند. ورودی قبرستانهایشان هم خلوت است. اینقدر فریب پزشکان را نخورید. با هر سرفه ای به بیمارستان نروید. آنها با القای ترس و وحشت شما را می کشند و بعد می گویند کرونا شما را کشت. با آنکه خوب می دانند استرس عامل کاهش ایمنی بدن است.
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      3 0
      کره جنوبی هم با آنکه فقط 18 درصد واکسن زده و قرنطینه نشده کرونا ندارد.
  • عبدالله IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 3
    سلام،درسویه دلتاتست سریع که کلا اشتباه میده،تست pcrهم درصدخطاش بالاست یعنی طرف علایما مبتلاست اما تستها منفی درمیان،این باعث میشه برخی ناقلین واقعی تردد کنند،به نظرم تست سریع روحداقل جمع کنند
  • آزادوار IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 3
    یکبار پیشتر هم گفته ام ،اوایل کرونا که دنیا با طب جدیدش در گل کرونا گیر کرده بود،پزشکان طب اسلامی_ ایرانی کشورمان کرونا رو اداره ودرمان میکردند.در ضمن طب اسلامی_ ایرانی طب مکمل نیست بلکه با توانی که از این طب سراغ دارم طب جدید باید طب مکمل خوانده شده وطب اسلامی _ایرانی طب اصلی کشور شود.
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 2
    مردم بخدا قسم عراقیها واکسن نزده اند./ جواب / من هم با شما هم عقیده ام . من معتقدم یک زنبور است چهار تا پا و دو تا گوش بلند دارد شبیه خر .البته نا مرعی است .یواشک یواشکی می اید بعضی ها را گاز می گیرد . این زنبور در چاه فاضلاب زندگی می کند .
  • محمدجواد IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    ایشالا نوبت منم بشه. منتظرم
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    چرا به کسایی که طب اسلامی ایرانی را انجام میدن و مدعی هستند که کرونایی ها را میتونن خوب کنن اجازه نمیدن برن چند جایی که بیماران کرونایی هستند با رضایت خودشون کار را دست بگیرن و شاید موفق بشن و بداد مردم برسن تو این وضع فجیع کرونا فقط طب جدید اجازه داره مردم را 600 تا 600 تا بکشه این داروهایی که میزنن و در بیمارستانها بعضی هاشون شده کشتارگاه بیماران کرونایی حاد چرا نمیزارن طب اسلامی ایرانی که میگه خیلی ها را هم خوب کرده و الان دارن زندگی میکنن و سالمن برن به داد این بیماران بد حال کرونایی برسن چرا اینقدر با طب اسلامی ایرانی مبارزه میشه الان که وضع اضتراریه و همه دارن کرونا میگیرن و خیلی ها میمیرن تو این وضعیت باید از همه کارها و توانهای مختلف باید استفاده کرد تا یکیش شاید نتیجه داد طب اسلامی ایرانی که میگه میتونم خوب کنم این بیماران را کسایی که مانع میشن و بیماران با طب جدید میمیرن قاتل حساب میشن اصلا بزارید خود مردم تصمیم بگیرن ک برن طب اسلامی ایران معالجشون کنه یا طب جدید و یه قسمت بیمارستان مال طب اسلامی ایرانی بشه یه قسمت طب جدید که داروی رمدسیویر اسرائیلی را میزنن و قسمت طب اسلامی هم داروی امام کاظم و چیزایی که دارن بزنن و بدن به بیمارها نمیشه که اینم مثل صنعت خودرو انحصار باشه توش و دسته دسته مردم را برای خودخواهی و قد بازی عده ای که طرفدار طب جدیدن و از طب اسلامی ایرانی میترنسن قرار بگیره و مردم فوت کنن و بمیرن که یه عده با پررویی نمیزارن طب اسلامی و ایرانی به داد مردم برسه و جونشون را نجات بده و مردم را با طب جدید بکشن که طب دست ایناست و انحصارش دستشونه به نظر من آقای رئیسی بیان و یه قسمت را حتی شده امتحانی و بارضایت بیماران کرونایی بسپرن به طب اسلامی ایران شاید نتیجه خیلی بهتر از طب جدید متوهم و خودخواه بشه که ریشه هاش برمیگرده به صهیونیسم بین الملل و شیطان پرستان پشت پرده
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      1 1
      چرا به کسایی که طب اسلامی ایرانی را انجام میدن و مدعی هستند که کرونایی ها را میتونن خوب کنن اجازه نمیدن برن چند جایی که بیماران کرونایی هستند با رضایت خودشون کار را دست بگیرن و شاید موفق بشن/ جواب / ای کیو -که عقل کامل هستی .اول روی حرفهایت فکر کن بعد حرف بزن . مردم در منزل همه با طب سنتی خودشان را درمان می کنند ولی اگر جواب نگرفتن و اوضاع وخیم شد می روند بیمارستان .کسی که بیمارستان مراجعه می کنه کارش از خوردن دم کرده اویشن و پولک و بخور دادن با .... گذشته نیاز به دستگاه اکسیژن داره . باید به او سرم وصل کنند . و انتی بیوتید خیلی قوی مصرف کنه . کجا شنیدی که طب سنتی و یا به تعبیر شما اسلامی دستگاه اکسیژن و سرم و انتی بیوتیک داشته باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ افتاد یا نه ..
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      1 0
      اگر طب اسلامی جواب نمی داد که اینقدر با آن مبارزه نمی شود. اینها نگران هستند طب اسلامی جواب دهد و در کل دکان پزشکی مدرن تخته شود.
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      0 0
      اگر طب اسلامی جواب نمی داد که اینقدر با آن مبارزه نمی شود. اینها نگران هستند طب اسلامی جواب دهد و در کل دکان پزشکی مدرن تخته شود. / جواب / گفتم مگه طب اسلامی سرم و انتی بیوتیک و دستگاه اکسیژن داره ؟؟// جواب شما :
    • به ۱۰:۲۳ IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      0 0
      اسم خوددرمانی طب اسلامی نیست. مورد مصرف آویشن با داروی امام کاظم علیه السلام فرق دارد. این تشخیص حکیم است که نوع درمان را مشخص می کند. ضمنا طب اسلامی به طور طبیعی انسان را درمان می کند نه با روشهای غیر طبیعی . این ارزش کار آن است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس