شناسایی ۳۹۹۸۳ بیمار جدید کرونایی/۶۶۵ نفر دیگر فوت شدند

آمار وزارت بهداشت از وضعیت بیماری کرونا در کشور، نشان می‌دهد که متاسفانه همچنان با تعداد زیاد مبتلایان و فوتی ها مواجه هستیم.

به گزارش مشرق، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۳ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۹۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۸۷۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۳۷۷ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۶۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۴ هزار و ۲۲ نفر رسید.

تا کنون ۴ میلیون ۲۰ هزار و ۸۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۷۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۸ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۲۲۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 0
    خدا به این مسوولین لعنت کنه من پدرمو بخاطر دیر واکسن زدن و پروتکل های مسخره شون از دست دادم در قیامت نه من بلکه هزاران نفر از شما دادخواهی خواهند کرد منتظر باشید عمر کوتاست
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      2 0
      دوز دوم یا کلن دوز اول را نزدن؟روحشون شاد
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    14 5
    ورود واکسن امریکایی به کشور ممنوع است واکسن فایزر خطرناک است واکسن مدرنا خطرناک است
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 8
      اگر به تو یخچال با دمای 70 درجه زیر صفر کسی می فروشد برو آن را وارد کن. اسراییل این کار را کرد و حالا شبکه 7 تلویزیون آن اعلام می کند با وجود سه دوز زریق کامل فایزر بیمارستانها دیگر جا برای کرونایی ندارند. لامبدا هم که بیاید هخیچ واکسنی رویش اثر ندارد.
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      7 0
      بهترین واکسن دنیاست .خیلی هم دلت بخواد بزنی .
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 3
    کرونای لامبدا هم آمد که هیچ واکسنی بر آن اثر ندارد. کرونای اتا هم در اتاق انتظار منتظر است نوبتش بشود. اما مردم عاقل دنیا از عراق تا کره جنوبی بدون زدن واکسن و یا پوشش حداکثر 18 درصدی و یا قرنطیه و گوش دادن به وحشت آفرینی پزشکان، به ریش کرونا خندیدند اما در کشورهایی که مردمش ساده لوح هستند و تحت تاثیر وحشت آفرینی پزشکان قرار گرفته اند، کرونا هر چه توانست کشتار کرد. چه با واکسن و چه بی واکسن.
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 0
    خدای نکرده اگر سویه ای از کرونا پیدا شد که تنها واکسن های امریکا و انگلیس بر روی ان کار ایی داشتند تکلیف چیست ؟ ایا امکان تجدید نظر وجود دارد ؟؟؟؟؟؟
  • AU ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    3 0
    عین خیالتونم نیست! واکسن وارد نمیکنید لااقل قرنطینه کنید چرا قرنطینه نمیکنید؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 2
    در دنیا هر عملی حتی کوچک مثل بال زدن یک پرنده یک عکس العملی به دنبال دارد . وقتی ویروس کرونا در ووهان چین ظاهر شد و گسترش پیدا کرد کشورهای دنیا بجای کمک کردن و بخصوص ان سگ زرد شروع کرد وق وق کردن .اون مرد دیوانه پوپولیست که سر کار امدن او هم خودش معلول ضعف و ناتوانی اوباما بود و مردم امریکا در واکنش به ناتوانی اوباما به اترامپ رای داده بودند مثل سگ هار به جان دنیا افتاد و وزیر اقتصادش بجای کمک به چین گفت امدن ویروس به نفع اقتصاد امریکا شد . از ان طرف امریکا ستیزان ایران و روسیه هم پروپگاندا ساختند که این ویروس ساخته امریکاست و هدفش نابودی چین است . چین هم از این موقعیت استفاده کرد و با اینکه می دانست حقیقت ندارد اما نه تنها جلو مسافرت اتباعش به سایر کشور ها را نگرفت و مثل ویروس سارس انرا کنترل نکرد بلکه ارسال مسافرین به جهان را بیشتر کرد و از طرفی مانع مسافرت افراد به سایر استانهای چین شد . حالا ببینید چقدر رفتار انسانها می تواند مخرب باشد . اگر اوبامای ناتوان نیامده بو د ترامپ دیوانه هم نمی امد و اگر ترامپ نیامده بود چین ویروس کرونا را به تنهایی کنترل می کرد . یادتا باشد وقتی می خواهید جایی را به اشوب بکشانید بدانید دود ان در نهایت به چشم خودتان می رود . بلی نخریدن واکسن کرونا و مشروط کردن اجازه ازمایش مرحله دوم را به تولید در ایران همه و همه یک اشتباه بزرگ بود که کسی حاضر نیست مسئولیت انرا قبول کند ...تا اینکه مکافات این واکسن نخریدن و مرگ و میر چه باشد خدا می داند . این رشته سر دراز دارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس