وزیرجنگ رژیم صهیونیستی مدعی طرح جایگزین در صورت شکست برجام شد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی یک طرح جایگزین در صورت شکست مذاکرات بر سر احیای توافق هسته ای با ایران شده است.

به گزارش مشرق به نقل از تایمز اسرائیل، «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده که همکاری‌های این رژیم با واشنگتن در ارتباط با مسئله هسته‌ای ایران در حال تقویت است.

بنی گانتز در این ارتباط مدعی شد که تل آویو و واشنگتن با یکدیگر تبادل اطلاعاتی دارند و همکاری‌ها در این حوزه‌ها میان دو طرف در حال تقویت است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به احتمال عدم توافق در مذاکرات هسته‌ای ایران میان طرف‌های مذاکره، همچنین مدعی شد: ما با واشنگتن برای تدوین یک طرح جایگزین همکاری می‌کنیم تا نشان دهیم چنانچه توافقی اتفاق نیفتد، همان‌طور که رئیس‌جمهور بایدن گفت فعالیت‌های دیگری آغاز کنیم.

با این حال بنی گانتز توضیح بیشتر درباره طرح ادعایی جایگزین با توافق هسته‌ای ایران در صورت عدم توافق را رائه نداده است.

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره طرح جایگزین برای شکست مذاکرات بر سر احیای توافق هسته‌ای ایران پس از سفر اخیر «نفتالی بنت»، نخست وزیر این رژیم به آمریکا و دیدار او بایدن صورت می‌گیرد.

منابع آمریکایی پیش تر گفته بودند که بنت در دیدار خود با رئیس جمهور آمریکا خواستار مدیریت روابط تل آویو و واشنگتن با وجود برخی اختلافات شده و بر این موضوع تاکید کرده که روابط دو طرف می‌تواند روبه گسترش تداوم یابد.

«نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته برای دیدار با مقامات و رهبران آمریکا به واشنگتن سفر کرد. سفر بنت به آمریکا در بدترین شرایط ممکن انجام شده است. دیدار بنت با وزرای دفاع و خارجه آمریکا با تعویق چند ساعته و ملاقاتش با جوبایدن با یک روز تأخیر انجام گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Korush.t IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    2 0
    ایشون حرف مفت زیاد دروکنن به قول برره ایها ..وقتی حرف میزنن کینه و دشمنی که در ذات پلیدش نسبت به ایران دار ه از چهره و حرکات دست و صورتش هویداست .آخرکارم به امید خدا هرچی آرزو ی بد داره برا ایران عزیز مثل شارون به گور می بره
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    اصلاحاتچیا کجان؟ چرا وزیر جنگ صهیونیستها با توسل به تهدید هم شده تلویحا خواستار بازگشت ایران به برجام بشه؟ هان؟! زیباکلام پدر استدلال کجایی؟! روحانی بیا!
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    3 0
    طرح اول و دوم و... هزارم اینه شنا کردن یاد بگیرید. شوخی نداریم.
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      2 0
      کجایند آن احمق هایی که گمان می کردند مخالفت صهیون ها با برجام ظریف الممالک و حسن کلیدباشی، حقیقی و جدی است و از هول هلیم خود را در دیگ انداختند! تصویب بیست دقیقه ای در مجلس و تازه مدعی بودند که وقت تلف کرده اند و می بایست پنج دقیقه ای تصویبش می کردند! حالا را ببینند که صهیون ها تهدید می کنند اگر ما برجام را رعایت نکنیم گزینه های دیگری دارند!
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    1 0
    شل کن سفت کن برجام گفته میشد زیر سر و خواست اسرائیل هست ..اینهم. تائیدیه اش . پس الان اونها بدنبال هستند و پیغام و پسغام میفرستند که زودتر بیائید بنشینیم . از طرف دیگر . اگر غلطی میتونستند بکنن . نیاز به اینهمه چونه زدن و بیا و برو نداشت .. ظاهزا احساس بدی دارند . از اینکه ایران تسلیم خواسته هاشون نشده . و نگرانند .
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    2 1
    برجام فقط برای حفظ منافع شما جهودهای اشغالگر و کشورهای غربی تنظیم شده بود هیچ سود و منفعت و دستاوردی متوجه ایران و ایرانیان نکرد، برجام متعفن دفن شد رفت تمام ! آزموده را آزمودن خطاست ! مسلمان نباید دو بار از یک سوراخ گزیده شود ، جهودهای اشغالگر میهمان ناخوانده منطقه هر چقدر دست و پا بزنید تقلا کنید بی فایده است ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ارض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری، تنها راه بقا و حیات هر ملتی قوی شدن ، قوی شو ایرانم قوی شو میهنم، پاینده ایران.
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      0 0
      عرض یعنی آبرو.
  • علی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    ما که خیلی وقته منتظریم تشریف بیارید یک بار برای همیشه. ما اوست کردیم بدبخت تو می خوای مارو اوس کنی .
  • محمدایوب IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    1 0
    بچه پررو. روتو کم می‌کنی یا به فلسطینی‌های غزه بگیم. روتو کم کنن. دفعه قبل 12روزه به فریدون خوردن افتادین. این دور میگیم دو روزه ترتیبتون رابدن. تازه. رفیق بایدن حر هم رفته درمان زخم بستر نیست که به دادتون برسه بگه موشک زدن برجام را خراب کنند. کثافت عکس سید حسن را نشونت میدیم زرد کنی. البته سید حسن نصرالله نه سید حسن مصطفوی. کیف کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس