کد خبر 1264565
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
قلب برخی بازیکنان با پول است نه استقلال/ فقط ادعای «تعصب» دارند!

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی ها تا کامل شدن هنوز فاصله دارند، گفت: نقاط ضعف باید تا قبل از دیدار برابر الهلال و شروع لیگ برطرف شود.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی در خصوص وضعیت این روزهای استقلال در نقل و انتقالات گفت: آبی ها روزهای پرتلاطمی را پشت سر می گذارند، انتظارات هواداران از کادر فنی و خصوصا فرهاد مجیدی بالاست البته مجیدی در این چند روز تلاش زیادی کرد تا بازیکنانی که مورد نظرش بودند را جذب کند و تقریبا در این کار موفق بود.

وی ادامه داد: امین قاسمی نژاد هم به جمع آبی ها اضافه شد او که قرار بود نیم فصل بیاید مشکلاتی برایش پیش آمد اما حالا توانست به آرزویش برسد و حالا باید ببینیم با پیراهن استقلال چه عملکردی در طول مسابقات خواهد داشت.

بیانی با انتقاد از بازیکنانی که خود را متعصب و علاقه مند به استقلال می دانند، گفت: برخی ها این روزها از اسم تعصب استفاده می کنند. بازیکن باید قلبش با استقلال باشد و به پیراهن آبی تعصب داشته باشد نه اینکه تنها حرف بزند و مسائل مالی برایش از همه چیز مهمتر باشد. متاسفانه این روزها شاهدیم برخی بازیکنان که ادعای استقلالی بودن می کنند هنوز با تیم قرارداد نبسته اند و این نشان می دهد که قلب آنها بیشتر به دنبال پول است تا استقلال.

بیشتر بخوانید:

ریگی تیم جدیدش را انتخاب کرد

وی در مورد جدایی قائدی، دیاباته، نادری و میلیچ از جمع آبی پوشان هم گفت: قائدی بازیکن تاثیرگذاری بود اما حالا دیگر نیست، استقلال باید بازی بدون این افراد را تجربه کند. هر کدام از این بازیکنان برای استقلال بسیار مفید بودند اما حالا رفته اند و باید جایگزین های هم سطح آنها به استقلال بیایند.

کاپیتان پیشین استقلال تصریح کرد: آبی ها هنوز تا تیم شدن فاصله دارند. باید کادر فنی هر چه زودتر با جذب بازیکنان مورد نظر نقاط ضعف را پوشش دهد. استقلال یک شروع حساس خواهد داشت آنها باید در لیگ قهرمانان، لیگ داخلی و جام حذفی با حریفان رو به رو شوند. بنابراین نیاز است بازیکنان باتجربه و کارکشته به استقلال بیایند تا این تیم بتواند با تلفیقی از باتجربه ها و جوانان به جایگاه واقعی اش برسد.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص تغییراتی که به طور حتم در کادر مدیریتی استقلال رخ خواهد داد، گفت: با آمدن وزیر جدید نفرات جدید هم به استقلال خواهند آمد. امیدوارم کسانی که می آیند تجربه بالایی داشته باشند. درد این تیم را بدانند و شبانه روز تلاش کنند مشکلات استقلال برطرف شود. آبی ها در چند سال گذشته لطمات زیادی از سوءمدیریت خوردند و باید آرزو کنیم که دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی برای استقلال نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران هم باید صبور باشند. مطمئنا فرهاد مجیدی تلاش می کند تا بازیکنانی را به خدمت بگیرد که برای استقلال مفید باشند، بنابراین زمان آن است که از او حمایت کنیم و اجازه دهیم او با آرامش کارش را انجام داده تا استقلال بتواند در فصل پیش رو موفق باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    5 0
    مثل قلب برخی مسئولین
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    7 2
    آقا دنیای ورزش حرفه ای شده . بازیکن باید به فکر آینده اش باشد. به سرنوشت پادوانی نگاه کنید. غیرت و تعصب که یک طرفه نمی شود. باشگاه هم باید هوای بازیکنش را در وقت نیاز داشته باشد.
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      3 0
      با همین حرفها پدر اخلاق را در جامعه درآورده اید، حرفه ای شدن یعنی چه ؟ چرا از دنیای حرفه ای فقط بی غیرتی و پول سالاری را درک کرده ابد، قبل از هر چیز این اخلاق، شرافت و انسانیت است که باید حرفه ای شود.
  • فرزاد IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 4
    اونموقع زمان شما پول ارزش داشت و ریال یه ریال با ارزش بود مگه میشه الان بازیکنی نه در ایران بلکه کل دنیا با قلب و تعصب و مجانی و مبلغ پایین بازی کنه شرایط دنیا عوض شده ایران که تز نظر اقتصادی بدتر از همجا پس توقع تعصب و قلب و این حرفا انتظار جالبی نیستش و کاملا تو این زمونه بیجا هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس