کد خبر 1264620
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
باشگاه استقلال: جذب حردانی، سلمانی و شیمبا در آستانه نهایی شدن است

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: جذب حردانی، شیمبا و جعفر سلمانی در حال نهایی شدن است.

به گزارش مشرق، اصغر ملکیان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال روز شنبه در ابتدای صحبت‌هایش در جمع خبرنگاران در مورد دلیل غیبت احمد مددی در باشگاه گفت: او کمی کسالت داشت و به همین خاطر در باشگاه غایب بود.

وی افزود: کارهای مربوط به جذب بازیکنان جدید در حال انجام است. تعدادی بازیکن جذب کردیم و با چند نفر دیگر در حال مذاکره هستیم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد جذب صالح حردانی، جعفر سلمانی و لوسیانو پریرا اضافه کرد: پیگیر جذب این سه بازیکن هستیم و جذب آنها در حال نهایی شدن است.

بیشتر بخوانید:

قلب برخی بازیکنان با پول است نه استقلال

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بیماری مددی کووید است، گفت: او کمی کسالت داشت اما امروز و فردا به باشگاه خواهد آمد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در رابطه با وضعیت رشید مظاهری تصریح کرد: مظاهری بازیکن ما است و با استقلال قرارداد دارد. باید وضعیت او را مشخص کنیم. او از نظر حقوقی بازیکن ما محسوب می شود اما ممکن است به باشگاه دیگری برود. باید با او مذاکره کنیم تا شرایطش مشخص شود.

ملکیان اضافه کرد: فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ارسلان مطهری از استقلال جدا شده اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است قرارداد مطهری تمدید شود، گفت: هنوز با او تمدید نکردیم و زیر بار ارقامی درخواستی وی نرفتیم. ملاک ما کیفیت عملکرد خود بازیکن است و شرایطی که برای قراردادهای امسال تعریف کردیم بر اساس عملکرد است. کادر فنی و هیات مدیره هم با این موضوع موافق هستند.

ملکیان اضافه کرد: ما براساس این موضوع پیش رفتیم و بازیکنانی که به استقلال تعصب، عشق و علاقه داشتند، قراردادشان تمدید شد. این رویه باید در تمام باشگاه ها اتفاق بیافتد تا رابطه یک طرفه نباشد. بازیکنی که بر اساس این فرمول بیاید عملکردش مفیدتر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    1 13
    مظاهری رابدهید سپاهان سروش را بگیرید
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      0 6
      سروش اسکول نیست بیاد استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس