کد خبر 1264374
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
آنچلوتی: بهترین‌ها را برای رونالدو آرزو می‌کنم/ جذب امباپه به باشگاه مربوط است

سرمربی رئال مادرید گفت که بهترین گلزن این باشگاه به تیمی پیوسته که سال‌های درخشانی را در آن گذرانده است.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی درخصوص شایعاتی در مورد جذب کیلیان امباپه اظهار داشت: این موضوع مورد توجه است، اما به باشگاه مربوط می‌شود و نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم. من روی بازی آخر هفته تمرکز می‌کنم. بازیکنان بزرگی در اختیار دارم و باید تلاش کنم مطمئن شوم آنها بیشترین توان خود را ارائه می‌کنند. از این بازیکنان راضی هستم. با این حال اگر تیم ما تقویت شود، برای همه بهتر است.

وی درباره لزوم عملکرد بهتر دفاعی کهکشانی‌ها نسبت به دیدار مقابل لوانته که به تساوی ۳-۳ انجامید، تصریح کرد: شما نمی‌توانید با هفت یا هشت بازیکن در فوتبال امروز دفاع کنید و باید با ۱۱ بازیکن دفاع کنید. این به فداکاری، تمرکز و تلاش مربوط می‌شود.

سرمربی رئال مادرید در پاسخ به این پرسش که آیا اخبار نقل‌وانتقالاتی ممکن است تمرکز بازیکنانش را به هم بزند یا خیر، گفت: ما در رختکن درباره فوتبال صحبت می‌کنیم، نه بازار نقل‌وانتقالات. شاید برخی بازیکنان که به اندازه کافی بازی نمی‌کنند، درباره شرایط خود حرف بزنند و به جدایی فکر کنند که این موضوعی عادی است. وگرنه در کل درخصوص نقل‌وانتقالات صحبت نمی‌کنیم.

آنچلوتی درخصوص  پیوستن رونالدو به یونایتد بیان کرد: خبر خوبی بود. رونالدو به باشگاهی بازگشت که در آن، همه او را دوست داشتند و مدت‌ها عملکرد بسیار خوبی در این تیم از خود نشان داد. من ارتباط خوبی با سرمربی و باشگاه منچستر دارم و بهترین‌ها را برای رونالدو آرزو می‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس