کد خبر 1264567
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
یوونتوس با گزینه‌ اصلی‌اش برای جانشینی رونالدو به توافق رسید

با بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، باشگاه یوونتوس تصمیم گرفته بازیکن سابقش را به تورین برگرداند.

به گزارش مشرق،‌ با جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس برای بازگشت به منچستریونایتد، حالا بانوی پیر بیش از پیش به خرید یک مهاجم جدید احساس نیاز می‌کند. یووه که قبل از رفتن رونالدو هم در اندیشه جذب یک بازیکن هجومی جدید بود، حالا خودش را ملزم به انجام این کار می‌بیند و این در حالیست که تنها سه روز دیگر به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

یوونتوس از فروش رونالدو چقدر به جیب زد؟

گزینه اول یوونتوس برای جانشینی رونالدو مویزه کین است. مهاجم سابق یوونتوسی‌ها که دو سال پیش با قراردادی ۲۹ میلیون یورویی به اورتون فروخته شد، در گودیسون پارک نتوانست عملکرد خوبش در تورین را تکرار کند. به همین دلیل یووه در نظر دارد که کین را به صورت قرضی با بند خرید اختیاری یا اجباری از اورتون بخرد. با این حال کاملاً محتمل است که یووه به سبک اینتر بعد از فروش روملو لوکاکو، جای خالی رونالدو را با دو مهاجم پر کند.

یوونتوس در حال حاضر بازیکنانی مانند پائولو دیبالا، آلوارو موراتا، کایو ژرژ، فدریکو کیه‌زا و فدریکو برناردسکی را در خط هجومی‌اش دارد اما این تیم هنوز به خرید مهاجم جدید نیاز دارد. به جز مویزه کین، گزینه‌های دیگر مانند پیره‌امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت از آرسنال هم هر دو در بازار هستند اما یوونتوس به جذب هیچ یک از آنها علاقه‌ای ندارد. ترجیح بیانکونری جذب قرضی یک مهاجم جوان و بدون تعهد برای خرید اوست و از این رو مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن هم می‌تواند گزینه خوبی باشد، البته باید دید که آیا ایکاردی نظر قبلی‌اش که تأکید کرده بود در پاری‌سن‌ژرمن می‌ماند را عوض می‌کند یا نه.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس