کد خبر 1264988
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
ناراحتی رئال مادرید از ژست جدید امباپه در تمرینات پاری‌‌سن‌ژرمن/ ضرب‌الاجل به PSG برای قبول پیشنهاد

باشگاه رئال مادرید ضمن ناراحتی از عدم تلاش بازیکن مدنظرش برای پیوستن به کهکشانی‌ها به پاری‌سن‌ژرمن درباره تعلل برای پاسخگویی در خصوص پیشنهاد جدید تیم اسپانیایی هشدار داده است.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه اسپورت اسپانیا، در حالی که باشگاه رئال مادرید این روزها به آب و آتش می‌زند تا کیلیان امباپه را در مدت زمان محدود باقیمانده از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد، به نظر می‌رسد که خود بازیکن خیلی خونسردانه منتظر است تا نتیجه مذاکرات میان دو باشگاه مشخص شود که این موضوع برای طرف مادرید خوشایند نبوده است.

امروز (یکشنبه) قرار است لیونل مسی اولین بازی‌اش را برای پاری‌سن‌ژرمن انجام دهد و طبق گزارش نشریه اکیپ این اولین و آخرین بازی امباپه در کنار هم‌تیمی جدیدش خواهد بود هرچند ممکن است که اینگونه هم نباشد.انتشار یک پست جدید توسط امباپه در صفحه شخصی‌اش که او را شاد و خندان در کنار مسی در حال تمرین نشان می‌دهد، گویای این است که او خیلی هم نگران عدم انتقالش به مادرید نیست. خونسردی خاص امباپه در تمرینات چند روز اخیر طوری که انگار هیچ اتفاقی برای انتقالش به رئال مادرید رخ نداده دلخوری هواداران رئال را هم به همراه داشته است. این در حالیست که تنها دو روز دیگر به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

پوگبا در راهِ امباپه؛ می‌خواهم به رئال بروم

تیم فوتبال رئال مادرید , تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ,

رئال مادرید تا کنون برای خرید امباپه دو پیشنهاد به پاری‌سن‌ژرمن داده است که رد شده و آخرین پیشنهادش نزدیک به ۱۸۰ میلیون یورو است و هنوز مورد پذیرش واقع نشده است. به نظر می‌رسد که برای پاریسی‌ها خیلی مهم نیست که ریسک از دست دادن امباپه در پایان فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد را بپذیرند چون مشکلی مالی ندارند. رئال مادرید اما از تعلل طرف فرانسوی ناراضی است و به همین دلیل تا فردا ساعت ۱۸ به وقت محلی به PSG‌ فرصت داده که پاسخ آخرش را بدهد.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در نشست خبری روز گذشته‌اش با ابراز رضایت از عملکرد امباپه در تمرینات گفت که او مانند همیشه تمرین کرده و برای بازی مقابل رمس هم آماده است. او درباره احتمال جدایی امباپه هم گفت: رئیس و مدیر ورزشی باشگاه ما موضع خود درباره این مسئله را کاملاً روشن کرده‌اند اما اگر می‌خواهید بدانید که امباپه شخصاً حرفی درباره تمایلش به جدایی زده باید بگویم خیر.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس