کد خبر 1316921
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
آنچلوتی: این پیروزی برای ما ارزش زیادی دارد

سرمربی رئال مادرید پیروزی برابر بیلبائو را بسیار ارزشمند توصیف کرد و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش مشرق؛ به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته بیست و یکم رقابت های لالیگا مهمان بیلبائو بود و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: این پیروزی برای ما بسیار ارزشمند بود چرا که با وجود تغییراتی که در ترکیب دادیم یک بازی کامل و بی‌نقص  را به نمایش گذاشتیم. بازیکنانی مانند ناچو، لوکاس واسکز، کاماوینگا، والورده و هازارد باوجود آنکه کمتر در ترکیب اصلی به میدان رفته اند اما بسیار خوب ظاهر شدند. ما در بیشتر زمان های بازی با توازن و هماهنگی خاصی بازی کردیم و این اهمیت سه امتیاز را برای ما نشان می دهد.

او ادامه داد: باید برای کریم بنزما به گرمی دست زد که بازهم درخشید و زمینه ساز این پیروزی شد. من ورزشگاه سن مامیس را همواره دوست دارم چرا ک فضای زیبایی دارد. تلاش زیادی از خود نشان دادیم و در خط دفاع توازن و استحکام لازم را داشتیم. من همواره گفته‌ام که خط دفاعی تفاوت را رقم می زند. دفاع کردن سخت‌تر از حمله کردن است. اگر در کارهای دفاعی خوب باشیم با مهاجمان باکیفیتی که داریم همواره شانس گل زدن و پیروزی را داریم.

او درباره بهترین بازیکن تیمش گفت: سخت است که در این بازی باکیفیت و خوب، بهترین نفر را انتخاب کرد. همه بازیکنان خوب بودند. تلاش من این است که از همه بازیکنان به بهترین نحو استفاده کنم.

آنچلوتی در پایان گفت: تاکنون که عملکرد بسیار خوبی داشته ایم. بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند. اما در پایان فصل باید عملکرد تیم را ارزیابی کرد. فعلا که همه چیز خوب است. باشگاه قهرمانی می خواهد و ما هم به دنبال چنین چیزی هستیم. برای همه شما سال خوبی را آرزو می کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس