کرونا

وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد و بر همین اساس ۶۹۴ نفر دیگر به تعداد قربانیان کووید ۱۹ در کشور افزوده شد.

به گزارش مشرق، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۴ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۷۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۹۴۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۱۳۵ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۹۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۴ هزار و ۷۱۶ نفر رسید.

تا کنون ۴ میلیون ۵۳ هزار و ۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۷ هزار و ۷۸۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۸ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    وقتی افتادیم تو موج کرونا دیگه افتادیم باید قبل از اینها فکرش رو میکردند. الان هم دیر نشده باید مقررات تشدید بشه
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 1
    دیگه مراکز بهداشت افرا زیر ۶۵ سال را تست کرونا نمی گیرند و به مراکز خصوصی ارجاع می دهند
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      0 0
      اصفهان که اینجور نیست، ار همه میگیرن، از بچه سه ساله تا پیرمرد و پیرزن
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    11 2
    ایران بد بخت و سیاه پوش شد ویران کردید ما را
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    3 9
    من از بس به مردم هشدار دادم که فریب پزشکان و دروغ گنده ای به اسم را نخورند و خود را موش آزمایشگاهی نکنند و تحت تاثیر هیپنوتیزم رسانه ای و تلقیات شوم پر از استرس خودکشی نکنند خسته شده ام. زور مافیا و فضای مجازی که تماما در کنترل اربابان شیطانی جهان است بیش از تذکرات امثال من است. مردم می بینند چطور در کشورهایی که مردم به پزشکان گوش نمی کنند آمار کرونا بسیار پایین است اما باز هم اصرار دارند بر فریب خوردن. بگذار بمیرند در این مرگ سفید آخر الزمان که هشدار دادند ائمه در مورد آن که فقط شیعیان ما در امان می مانند. مثل مردم عراق.
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 3
      این یه نبرد ژنتیكی هست! این ویروس روی بعضی نژاد ها بیشتر تلفات میگیره، مثل كرونای عربی یا همون MERS كه دوازده سال پیش توی عربستان شیوع پیدا كرد. دارم با كی حرف میزنم اصلا!
  • لبیک یا خامنه ای IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    4 5
    نظر مقام معظم رهبری بعنوان دلسوز مردم ایران در این لحظه چی هست؟؟!! حتما ایشان در حال استراحت هستند و اخبار بد به گوش ایشان نمی رسد!! جانم فدای رهبر!! لبیک یا امام خامنه ای !!!!
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      2 0
      دولت ژاپن به جای ایشان نظر داد و 1.5 میلیون واکسن آمریکایی آلوده را برگرداند.
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    من از بس به مردم هشدار دادم که فریب پزشکان و دروغ گنده ای به اسم را نخورند و خود را موش آزمایشگاهی نکنند/جواب .من هم مرتب جواب تو را می دهم .ولی تو جواب من را نمی دهی.چند جمله کلی می گویید .بعد می گویی گول نخورید .هیچ دلیلی نمی اوری . حالا دلیلت را بگو تا جواب بدهد .جواب شما چیست ؟
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    من از بس به مردم هشدار دادم که فریب پزشکان و دروغ گنده ای به اسم را نخورند و خود را موش آزمایشگاهی نکنند.جواب .در ایران اکثر. مردم گوش به حرف پزشکان نمی دهند .شاید توی دنیا در گوش ندادن اول هستیم .حالا اوضاع چطوره .توی کره جنوبی که مردم حرف گوش می دهند چطوره .
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      2 0
      اتفاقا در کره جنوبی گوش ندادند و واکسن نزدند و بیماری را باور نکردند. بیمار هم نشدند. در ایران مردمی که کرونا را باور کردند ؛ آن را گرفتند.
  • سید مهدی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    اکثر فوتی ها بخاطر تزریق واکسن خصوصا بعد از مرحله دوم هست علتش هم بیشتر وجود کرونا در بدن این افراد بدون اینکه بدونن ، هست .. بهتره قبا از تزریق تست کرونا بدیم و حتی ازمایش آنتی بادی ..
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    اتفاقا در کره جنوبی گوش ندادند و واکسن نزدند و بیماری را باور نکردند. بیمار هم نشدند. در ایران مردمی که کرونا را باور کردند ؛ آن را گرفتند.///جواب تو فقط داری دروغ می گویی و هیج جیز دا عمدا قبول نمی کنی .در کره جنوبی تک تک کرونایی ها تحت کنترل هستند . وقتی دروغ می گویی من چطور جواب بدم
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    1 0
    این یه نبرد ژنتیكی هست! این ویروس روی بعضی نژاد ها بیشتر تلفات میگیره، مثل كرونای عربی یا همون MERS كه دوازده سال پیش توی عربستان شیوع پیدا كرد. دارم با كی حرف میزنم اصلا//فقط دروغ و شایعه آن‌زمان عامل شتر بود و تعداد کمی در ایران تلفات داشت و کنترل شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس