هشتمین جلسه رای اعتماد مجلس به دولت سیزدهم

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: برای تکمیل زنجیره ارزش و کارآفرینی و ایجاد اشتغال و همچنین بهبود نیروی انسانی که وضعیت قابل قبولی ندارد، وزیر پیشنهادی نفت برنامه‌های جامعی ارائه داده است.

به گزارش مشرق، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، در موافقت با برنامه‌های جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت اظهار داشت: امروز حال اقتصاد ایران خوب نیست ولی ساخت ایرانی قوی و مقتدر دغدغه ریاست محترم مجلس و همه ما نمایندگان است.

بیشتر بخوانید:

مناطق محروم سودی از نفت و گاز ندارند

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: طبق نظر کارشناسان و اقتصاد دانان، هشت چالش و استراتژی در برنامه آقای اوجی وجود دارد که مهمترین آن تحول در ساختار سازمانی وزرات نفت است.

بابایی کارنامی افزود: ساختار اقتصادی کشور در بحث تعاونی‌ها و نقش مردم برای سرمایه‌گذاری در بخش ساختار نفت بسیار موضوع مهم است که باید مورد توجه وزیر نفت دولت سیزدهم قرار بگیرد. علاوه براین خنثی‌سازی تحریم‌ها و فروش نفت بسیار مهم است. چرا که بیشتر بودجه کشور متکی به نفت است.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد کارگر در صنعت نفت فعالیت می کنند، گفت: این کارگران در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند و بی‌عدالتی در ساختار سازمانی با توجه به نیروی انسانی وجود دارد که باید برنامه ریزی شفاف در این حوزه برای تغییر ساختار صورت بگیرد و آقای اوجی نسبت به آن متعهد شده است.

نماینده مردم ساری احیای دانشگاه صنعت نفت و تغییر در ماموریت‌ها و ساختار سازمانی شرکت ملی نفت و صنایع پتروشیمی را از دیگر برنامه‌های قابل اجرای وزیر پیشنهادی نفت دانست و گفت: برای تکمیل زنجیره ارزش و کارآفرینی و ایجاد اشتغال و نهایتاً جلوگیری از خام فروشی و همچنین بهبود نیروی انسانی که وضعیت قابل قبولی ندارد، وزیر پیشنهادی نفت برنامه‌های جامعی ارائه داده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس