کد خبر 1263097
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
مجلس

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه خود را برای مقابله با شبیخون فرهنگی ارائه نکرد و فقط به مباحث کلی پرداخت.

به گزارش مشرق، رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز پارلمان در تذکری شفاهی، اظهار داشت: وزرای پیشنهادی دولت باید در زمان ارائه نطق خود پاسخ سوالات نمایندگان به ویژه مخالفان را بدهند.

وی بیان کرد: متأسفانه می‌بینید که برخی از وزرای پیشنهادی دولت به هیچ یک از سؤالات و ابهامات پاسخ نمی‌دهند و صرفاً مباحث کلی را مطرح می‌کنند.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس گفت: برای مثال، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری برنامه‌های خود را برای بهبود وضعیت اعضای هیئت علمی و اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان مطرح نکرد و به شبهات پاسخ نداد.

نوروزی تصریح کرد: علاوه بر این، شاهد بودیم که وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی هم برنامه خود را برای مقابله با شبیخون فرهنگی ارائه نکرد و فقط به مباحث کلی پرداخت که این رویه باید اصلاح شود و وزرای پیشنهادی باید به سؤالات و ابهامات نمایندگان پاسخ دهند.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را به عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: تذکر شما درست است و وزراء حتما باید به سؤالات و ابهامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمان نطق خود پاسخ دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس