مجلس

نماینده مردم بافق در مجلس گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور به مبارزه با مواد مخدر، جلوگیری از ترانزیت آن و همچنین حل معضل اعتیاد اشاره‌ای نشده است.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه (دو شهریور) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای کابینه سیزدهم، محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز در مخالفت با «احمد وحیدی» وزیر پیشنهادی کشور، گفت: او را فردی انقلابی و متعهد می دانم و ورود وی به دولت مثبت است و خار چشم دشمنان خواهد بود.

وی افزود: امروز یکی از مشکلات جامعه که ام الامراض است، اعتیاد می باشد. برنامه ریزی در مورد اعتیاد برعهده وزارت کشور است. اعتیاد به معنای فقر، سرقت، ناامنی، قتل، خشونت، خودکشی، کودکان کار و طلاق است.

نماینده مردم مهریز در مجلس با اشاره به افزایش آمار زندانیان،   اظهار داشت: پارک میدان شوش را ببینید در ملاء عام شیشه مصرف می کنند. دختران ۱۵-۱۶ ساله تریاک می کشند و فرزندان ۳-۴ ساله شاهد مصرف مواد مخدر توسط پدر و مادر خود هستند.

صباغیان بر لزوم اقدام قاطع در مبارزه با اعتیاد تأکید کرد و گفت: در برنامه‌های آقای وحیدی مبارزه مواد مخدر و جلوگیری از ترانزیت آن و همچنین حل معضل اعتیاد اشاره‌ای نشده است.

وی با اشاره به مشکل تراکم فروشی و قاچاق کالا،   تصریح کرد: بعد از ۴۳ سال مگر می توان به مردم پاسخ نداد. امروز به پست های منصوبی ارزش می دهیم. شوراهای شهر و نمایندگان که منتخب مردم و نهادهای مردمی هستند، جایگاه بالایی ندارند و فرمانداران و استانداران جایگاه های بالاتر و قدرتمندتری دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس