کد خبر 1263048
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
مجلس

نماینده دشت آزادگان در مجلس در واکنش به طرح برخی اتهامات علیه نشست‌های نمایندگان مجلس گفت: وزرا بر حسب واقعیات و بر حسب معیارهای قانونی انتخاب می‌شوند.

به گزارش مشرق، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارت امروز صبح محمود احمدی بیغش در مجلس گفت: اظهارات آقای احمدی بیغش در بحث رأی اعتماد به وزرا که در جلسه امروز مجلس مطرح شدن موجب وهن مجلس است و بین نمایندگان بازخورد منفی دارد.

وی افزود: رئیس مجلس جلسات فراکسیونی، کمیسیونی و جلسه با روسای کمیسیون‌ها و همچنین جلساتی را با اعضای دولت دارد و این دلیل بر این نیست که اگر وزرای پیشنهادی با آقای قالیباف نشستی داشته باشند، دال بر موضوع خاصی باشد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ویژگی که آقای قالیباف دارد این است که همیشه کار را به نمایندگان محول می‌کند و ما ندیده‌ایم که آقای قالیباف در رابطه با کابینه دولت خدای ناکرده موضع‌گیری شخصی داشته باشد و به طور پنهانی مطلبی را به نمایندگان بگوید.

ساعدی خاطرنشان کرد: ما صحبت‌های امروز صبح آقای احمدی بیغش را مردود می‌دانیم و ما از ایشان انتظار داریم که مستند صحبت کند، این گونه صحبت کردن و تکه انداختن و کنایه زدن فقط فضای جامعه را ملتهب می‌کند که این رفتار هم رفتار درستی نیست.

وی افزود: اتهاماتی که آقای احمدی بیغش مطرح کرد، بنده حقیقتا مشاهده نمی‌کنم، مجلس هم حرمت خود را نگاه می‌دارد و هم اقتدارش را حفظ می‌کند. نمایندگان در مجلس به نمایندگی از ملت شریف ایران رأی می‌دهد و وزرا بر حسب واقعیات و بر حسب معیارهای قانونی انتخاب می‌شوند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزرایی هم که بر اساس معیارهای مشخص شده صلاحیت لازم را نداشته باشند، نمایندگان ضمن احترام به آنها به این وزرا رأی احترام نخواهند داد و کسی که در تراز کار وزارت نباشد از مجلس رأی اعتماد نخواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس