کد خبر 1262693
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
مجیدی

با اینکه فرهاد مجیدی به لحاظ فنی تمایلی به فروش قایدی نداشت، اما به دلیل بحران مالی این باشگاه، چاره‌ای جز موافقت با این انتقال نداشت.

به گزارش مشرق، نه تنها فرهاد مجیدی، بلکه هیچ مربی دیگری قاعدتاً نمی‌تواند از خیر استفاده از بازیکنی مثل مهدی قایدی گذشته و راضی به فروش او شود. وقتی فرهاد مجیدی با همه فشارهایی که روی او وجود دارد رضایت به فروش این بازیکن می‌دهد، ناشی از بحران مالی باشگاهی است که در آن کار می‌کند. در واقع امروز مجیدی از خودش به عنوان سرمربی می‌گذرد تا باشگاهش از یک بحران مالی نجات پیدا کند.

مجیدی درباره قایدی یکی به نعل می‌زند و یکی به میخ. او از یک سوی می‌گوید راضی به فروش او نیست، از یک سوی دیگر می‌داند چه اتفاق هولناکی به لحاظ مالی انتظار باشگاهی که در آن کار می‌کند را می‌کشد، پس به این موضوع رضایت می‌دهد.

سرمربی استقلال از یک سو می‌داند باید مبلغ فروش این ستاره به حساب باشگاه بیاید تا آنها بتوانند پنجره خود را باز نگه داشته و بتواند خریدهای جدیدی انجام دهند، از یک سوی دیگر می‌داند پر کردن جای خالی قایدی به راحتی میسر نیست. لذا مجیدی با اینکه به فروش این ستاره رضایت داده، هنوز نتوانسته با خودش کنار بیاید که چطور و با چه بازیکنی می‌تواند جای خالی او را پر کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس