کد خبر 1262548
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
پنهان‌کاری و بازی با افکار عمومی به سبک استقلال در ماجرای قایدی/ بیچاره هوادار!

مهدی قایدی در حالی که با استقلال قرارداد داشت خودش خبر از جدایی داد آن هم در شرایطی که باشگاه سکوت پیشه کرده و اطلاع‌رسانی درستی انجام نداد.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی امروز با انتشار پُستی خبر جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان را اعلام کرد. نکته قابل تأمل، سکوت عجیب باشگاه استقلال در روزهای گذشته بود. این باشگاه یکبار هم در رابطه با وضعیت قایدی اطلاع رسانی نکرد تا هواداران از طریق خود بازیکن متوجه جدایی ستاره استقلال شوند.

مدیران استقلال بارها اعلام کرده بودند قایدی قرارداد دارد و فروشی نیست، اما زمانی که متوجه شدند بدون پول در نقل‌وانتقالات نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، سیاست خود را تغییر داده و با باشگاه خواهان قایدی وارد مذاکره شدند. این مسئله در ابتدا با فرهاد مجیدی در جلسه هیئت مدیره در میان گذاشته شد. سرمربی استقلال اعلام کرد که با جدایی قایدی مخالف است، اما اگر با انتقالش چند بازیکن خوب جذب شوند، مخالفتی ندارد.

بیشتر بخوانید:

خوشحالی سعودی‌ها از جدایی قایدی از استقلال +عکس

تنش مقابل باشگاه استقلال به خاطر فروش قایدی

زمانی که احمد مددی، مدیرعامل استقلال راهی امارات شد، مذاکراتی با مدیران شباب الاهلی امارات انجام داد، اما هیچ توضیحی در خصوص روند مذاکرات نداد. با بازگشت مددی به ایران، مجیدی اعلام کرد که به او گفته‌اند انتقال قایدی منتفی شده است.

هواداران استقلال نیز با این جمله تصور کردند که ستاره تیم‌شان در این تیم ماندنی است، اما وقتی پست قایدی را دیدند، این سوال برایشان پیش آمده که وقتی اعلام شده انتقال این بازیکن منتفی شده، چطور یکباره عکس این اتفاق رخ داده است؟

در ماجرای جدایی قایدی، از سوی باشگاه استقلال با هواداران صادقانه رفتار نشد. وقتی پازل‌ها را کنار هم قرار می‌دهیم اینگونه نتیجه‌گیری می‌شود باشگاه استقلال برای اینکه دستش در نقل‌وانتقالات بازتر شود و رقم‌ها را کمی بالا ببرد، مجبور به فروش قایدی شد. از نظر حرفه‌ای، اشکالی ندارد باشگاهی از طریق فروش بازیکن درآمدزایی کرده و بخشی از مشکلاتش را حل کند، اما عدم اطلاع رسانی، پنهان‌کاری و صحبت‌های ضد و نقیض درباره جدایی قایدی، نشان می‌دهد استقلالی‌ها با هواداران‌شان صادق نبودند. در واقع می‌توان گفت بیچاره هوادار که به بازی گرفته شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Majid IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    فروش قاییدی خیلی طبیعی بود همه جا گفته شده بود قاییدی به امارات میره بیشتر هواداران هم درجریان نقل انتقالات هم بودند حالا چرا آتیش بیار معرکه شدین هوادار دشمن استقلال رو بشناس اینها دارن با اسم فرهاد مجیدی بازی میکنن نیتشون فقط تخریب فرهاد و استقلال هست به امید موفقیت و سر بلندی استقلال ایران
  • Majid IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    آبی دلان مواظب باشین اینها دارن با اسم استقلال و فرهاد مجیدی بازی کثیفی رو شروع میکنن به گفته ادمین فرهاد گفته بود اگر بارفروش قاییدی بتونن چند بازیکن بخرن مشکلی نداره با جدایی قاییدی اکثریت آبی دلان می‌دونستن قراره که قاییدی بره امارات حالا این ها قصد تخریب استقلال رو دارن مواظب باشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس