سید احسان خاندوزی نمایه

نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه خاندوزی جوان و انقلابی است و رویکرد جهادی و فسادستیزی دارد، گفت: او از دانش کافی برخوردار است و تجربه لازم و بسیار خوبی در نظام قانونگذاری دارد.

به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، تشویق سرمایه گذاری و توجه به تولید ملی مسئله‌ای بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید:

وزیر پیشنهادی اقتصاد احاطه و توانایی خوبی در اقتصاد دارد

وی متذکر شد: مجلس امسال در جریان بررسی بودجه اعتباراتی را برای بهبود وضعیت تولید و اشتغال در نظر گرفت به گونه‌ای که ۲۸ هزار میلیارد تومان برای اشتغال، ۲۷ هزار میلیارد تومان برای بخش کشاورزی و ۲۰ هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در نظر گرفته شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تصریح کرد: ساختار وزارت اقتصاد بسیار مهم است و به عنوان محور اصلی می‌تواند در تیم اقتصادی دولت قرار گیرد. بهبود وضعیت بورس، گمرک، بیمه، خصوصی سازی، سهام عدالت و مقابله با تورم و گرانی باید از سوی وزارت اقتصاد پیگیری شود.

عزیزی گفت: بنده معتقدم که وزیر اقتصاد در واقع رئیس کمیسیون اقتصادی دولت است و تمام مصوبات و آیین نامه‌های دولت از طریق وزیر اقتصاد ساماندهی می‌شود. وزیر اقتصاد با هماهنگی با مجلس شورای اسلامی می‌تواند این اقدامات را عملیاتی کند.

وی با اشاره به اینکه خاندوزی رویکرد مطالبه‌گری دارد که این روحیه مایه امید است، گفت: وی جوان انقلابی و ولایی است و روحیه فسادستیزی و عدالت خواهی دارد، از دانش کافی و تجربه لازم هم برخوردار است. همچنین خاندوزی تخصص و صلاحیت لازم برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی را دارد و فردی جهادی، مردمی و انقلابی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تأکید کرد: امیدوارم با وجود خاندوزی در وزارت اقتصاد به عنوان محور اصلی اقتصادی دولت و با همراهی مجلس مشکلات اقتصادی کشور مرتفع شود و بتوانیم گام‌های بلندی برای اصلاح نظام بانکی، مالیات و بیمه برداریم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس