به گزارش مشرق، فرشاد مهدی پور فعال رسانه‌ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «از غرب تشکر می‌کنم بابت دموکراسی‌ای که برای افغانها به ارمغان آوردید و جنگ علیه تروریسمی را که آمریکا در افغانستان انجام داد، به این نتیجه و هدف واقعی رسید!». این پیام یک کاربر افغانستانی است که هم‌راه با این ویدئو، منتشر کرده.

ویدئویی از ماجرای فرودگاه کابل در چند روزی گذشته و التهابی که ظاهرا هنوز پیرامون این منطقه وجود دارد. 

فرودگاه و هواپیما، نمادی تکنولوژی و رهایی و آزادی است و این فیلم کوتاه نشان می‌دهد که زندگی کنونی در کابل که آمریکایی‌ها بعد از بیست سال یغما و آتش‌افروزی در افغانستان برجا گذاشته‌اند، چگونه است؛ دلهره‌آور، غم‌انگیز و ترسناک!

از غرب برای به کار بردن دموکراسی برای افغان‌ها متشکریم!+فیلم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حیدر صالح IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 1
    بیگانه سالاری یعنی مرگ
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 1
    برام سواله چرا دارن میرن ؟ اخه قبل از طالبان هم اوضاع افغانستان گل و بلبل نبود ؟ از چی فرار میکنند به چه امیدی دارن میرن؟
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    مشرق یه تحقیق کن اون سقوط افغانها از هواپیما سناریوی هالیوودی بوده.بعنوان اولین رسانه منتشر کن حقیقت معلوم بشه.آمریکاییها هواپیمای بادی بشکل اون هواپیما قبلا درست کرده بودن و افغانها در اون بازی کردند و روی چرخ و بال هواپیما نشسته بودند ولی در حادثه واقعی خود آمریکاییها افغانها رو از هواپیما بیرون انداختند و مرتکب جنایت شدند.هم دارند افغانها رو تحقیر میکنند و هم خودشون رو بعنوان آزادیبخش معرفی میکنند در حالیکه همش سناریوی هالیوودی بوده
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 1
    گویا افغان ها تازه از خواب بیدار شدن متوجه شدن کشورشون نزدیک دو دهه در اشغال غربی ها و بیگانگان بوده ! عزیزان افغان هیچ بیگانه و اشغالگری دلسوز شما و میهن شما افغانستان نخواهد بود .. همین که امروز هم متوجه این مهم شده باشید ، سودمند خواهد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس