کرونا نمایه

وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد که بر همین اساس ۵۰۸ نفر دیگر به تعداد قربانیان کووید ۱۹ افزوده شد و شمار جان‌باختگان این بیماری به ۹۵ هزار و ۱۱۱ نفر رسید.

به گزارش مشرق، از دیروز تا امروز ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۱۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۶۳۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۷۶ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۵ هزار و ۱۱۱ نفر رسید.

تا کنون سه میلیون ۵۹۱ هزار و ۳۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۶ هزار و ۷۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۶ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۸۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • م IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 0
    آقای رئیسی شما مرد هستید یا نمیگفتید اویل هفته کابینه را معرفی میکنید یا اگر گفتید مرد باشید و عمل کنید هر چند اول هفته رد شد و شما در اولین آزمون پیرامون تسریع در معرفی کابینه نمره مردودی گرفتید این کابینه روحانی نمی‌تواند کرونا را کنترل کند اگر جان مردم را دوست دارید هر چه زودتر کابینه را تشکیل دهید و سریع کرونا را کنترل کنید
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 5
    این واکسیناسیون ها هم کلا یعنی کشک . عمده مرگ و میرها در پیرها بود ، پیرها را واکسینه کردید ، بدتر شد که بهتر نشد !
    • FR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      2 0
      واکسن اگر کشک بود امروز ایران تبدیل به مایه عبرت جهان واکسینه شده، نشده بود.
    • رضا IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      2 0
      دوست عزیز روند واکسیناسیون به طور عجیبی کنده شما امریکا انگلیس ژاپن و بقیه کشورایی که واکسیناسیون رو بیشتر از ما انجام دادن ببین از چند صد نفر یا چند هزار کشته به چند کشته رسیدن، درسته مبتلا دارن اما درصد فوتی بسیار پایین اومده این کندی واکسیناسیون و فوت هم وطنان عاملش اول رعایت نکردن و دوم سستی مسئولانه همین ژاپن ۳ میلیون واکسن به ما هدیه داد مگه قرار نبود چندین میلیون واکسن برکت تا اخر مر‌داد تحویل بشه پس کو؟ این همه دروغگویی تو کشور دیگه داره عادی میشه
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      2 0
      همه کارشان کشک است
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 2
    آقا تعطیل کنین، همه مردن...
  • NL ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 0
    من معلم حق التدرسی بخش خصوصی هستم! متاسافنه بسیاری از آموزشگاههای فنی حرفه ای و مهارت وزارت ارشادی با سوءاسستفاده بحران کرونا و آزمون تستی آنلاین و واگذار امتیاز فسازادی دوباره آزمون به اموزشگاهها (مدرکفروشی و کسب روزی حرام)، آنها به طور گسترده به اخراج مربیان و معلمان کردند و برخی هم با کاهش و عدم افازیش مزد حاضر شدن در استخدام نگه دارند و اما تحت فشار گذاشتند که نمره بدهند! // با این وجود که مساعدت زیادی برای مردم کردیم در بحران کرونا و بارها همکارن مبتلا به کرونا شدند و از بیمه امنیت شغلی و برخودار نیستند مثل بیمه بیکاری و بیماری و هر بار کرونا میگیرند یک ماه بی حقوق هستند// امورز در یکی مراکز تست رایگان دولتی، ساعتها توی نوبت بودند از سحر تا بعد ازظهر! چون نوبت دهی دستی بود و نه آنلاین و اینترنتی! در حالی با مکانیزه کردن نوبت دهی و وقت تعیین کردن نیزای به تشکیل صف و تشدید سرایت نمی شود اما عملا خود مراکز تست کرونا تبدیل به انتشار کرونا است!، گفتند اگر کسی نیاید بجایش نفرات بعدی میروند و اگر کسی اسمش خواندن و نبود، نوبتش باطل میشود، من علامت دار و دکتر ویزیت کرده بود، اما ماکه از سوی دولت بهمان اجحاف میشود، از سوی مردم و ملت هم احجاف و بی احترامی میبینیم و عجیب کسی اعتراضی نمی کرد که به این معلم چرا بی احترامی میکند؟!، آخر سر ادم بده داستان می شویم! خلاصه مردم مخالف کردند من بدون نوبت بروم و منم گفتم باشد تا آخر ایستم با تب و درد! اما دهها نفر از همان مردمی به من اجازه ندادن زودتر برود خودشان جا زدند و بدون نوبت رفتن! این است ملت و دولتی که دستمزد زحمات معلمان می دهند! کرم از خود ملت است. ملتی داغون باشد و از درونش نسل دولتی مشکل دار بیرون میاید/ وقتی ارزش ها ضد ارزش و ضد ارزش ها با ارزش می شوند! دنیا دار مکافات است، چوب خدا صدا ندارد، بخورد دوا ندارد.
  • NL ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    شواهد میدانی و گزارش های مردمی در مراکز تست رایگان کرونا، یک اتفاق خیلی بدی در جریان است، یک کار خوب (تست رایگان) با مدیریت بد، تبدیل به مرکزی برای انتشار بیشتر ویروس شده است، تنها کافی است در شیوه نوبت دهی اصلاح شود؛ یعنی نوبت دهی سیستمی شود و نه این به صورت فله مردم روی دیوار بر روی کاغذ اسمشان بنویسند، در حالی هر ساعت کمتر صد نفر میتوانند تست کنند، اما عده ای نوبت بکشنند و در حالیکه امور به مردمی بگذارند بی رحمانه از دیگران دزدی نوبت می کنند و خودشان جای افراد نیامده جا بزنند و در حق آنهایی ساعتها منتظر ایستاده اند ظلم کنند! این چه وضعیت تاسف باری است؟! حداقل اطلاع رسانی کنند مثلا مرکز ساعتی بیشتر صد نفر نمی تواند تست انجام دهد و بیخودی ساعتها مردم منتظر نگذارند، چرا کسانی از شب و سحر آمده اند نوبت گرفته، اگر اسمشان خوانده و نوبدند، نوبتشان بسوزد و بعد با همین ترس برخی ساعتها با حال خراب در صف انتظاری باشند که عملا وقیحانه و ظالمانه عده ای نوبت شکنی میکنند؟! این چه وضعی است مردم در جلوی درب مرکز اجتماع و موجب تکثیر ویروس شوند؟! چرا حرمت افراد توسط افراد خاطی شکسته می شود و بی قانونی بروز می کند؟! مشاهده گردیده که افراد واکسن زده و افراد بدون علامت مراجعه می کنند برای تست! در حالیکه افراد بیمار و یا معرفی توسط دکتر که مشکوک هستند ساعتها با شرایط بد منتظر بمانند پشت درب مرکز!
  • عبدالله IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    ستاد کرونابرای بعضی از ارگان ها نون دونی درست کره از انجا اعلام میکنه که شهرهای قرمز حق تردد ندارند و مردم جریم میکنه از یکه جای دیگه بخاطر منافع شان متروه و اتوبسهای درون شهری انقدر مسافر داره که همه مردم فیس تو فیس تا مقصدشان هستند دم خروس باور کنیم یا ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس