عزیزی‌خادم: روزی که آمدم 21 میلیون در حساب فدراسیون بود/ خسارت‌زنندگان بایداز جیب‌شان پول را برگردانند - کراپ‌شده

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: روزی که آمدم فقط ۲۱ میلیون در حساب فدراسیون پول بود و انبوه بدهی‌های چند ده میلیاردی.

به گزارش مشرق، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال با آرامش کلامی و عملی به دور از هیاهو به سوی پیشرفت قدم برمی‌دارد و با اعتماد به نفس بدنبال ایجاد ارزش است. فدراسیون فوتبال در  مسیری حرکت می‌کند که در آینده به یک سازمان بالنده و رشد یابنده و مبتنی بر سیستم باشد.

رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد: ما همه امکانات را مثل تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان برای تیم‌های ملی آماده کردیم. همان برند لباس، همان کیفیت، همان امکانات اردویی و البته لباس متحدالشکل در جام‌جهانی.

وی خطاب به ملی پوشان فوتسال گفت: برای ما تیم‌ملی فوتسال اهمیت دارد. شما جزو بهترین‌های جهان هستید. برای همین توجه ما هم بالاتر از بضاعت فوتبال ایران است. من به‌عنوان رییس فدراسیون از منافع فوتبال مراقبت و محافظت می‌کنم. کار کردن در این شرایط سخت اقتصادی کشور، سخت است. روزی که آمدم فقط ۲۱میلیون در حساب فدراسیون پول بود و انبوه بدهی‌های چند ده میلیاردی! اما من اینجا حافظ منافع فوتبالم.

عزیزی خادم ادامه داد: همان‌قدر که تلاش می‌کنم تا پول در حساب فدراسیون باشد و تیم‌های ملی و هیات‌ها آسوده‌خاطر باشند، اجازه نمی‌دهم افراد از جیب فوتبال خرج کنند، بدهی هنگفت به جا بگذارند و خسارت بزنند و به‌راحتی از حساب‌هایمان برداشت کنند. همین‌جا می‌گویم هرکسی خسارت بزند، من از حق شما فوتسالیست‌ها، فوتبالی‌ها و دختران و پسران نمی‌گذرم و باید پول را از جیب خودشان به خزانه فوتبال برگردانند.

وی افزود: درباره پرونده سنگین حقوقی که در فیفا داریم، منتظر اعلام حکم هستیم تا اقدام لازم را داشته باشیم و کوتاه هم نمی‌آییم. شما لایق بهترین‌هایید و من مطمئنم در جام‌جهانی به لطف خدا و دعای مقربان الهی موفق خواهید بود. اگر برادر باشید، یکی باشید، اراده داشته باشید و اجازه ندهید هیچ فردی بین شما کوچک‌ترین اختلافی بیندازد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: هرچند این موضوع زمان‌بر است و خلق‌الساعه نیست و باید با زمان حرکت کرد. هر پروژه، یک پروسه است؛ مثل VAR. این ها زمان‌بر است چون سال‌های گذشته و انجام نشده است.

گفتنی است، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال به همراه موسوی، عضو ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی جام جهانی، علیخانی نماینده آل اشپورت و امین نوروزی عصر امروز در تمرین تیم ملی فوتسال حضور یافته و دقایقی را با ملی پوشان صحبت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس