کد خبر 1259852
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
عصبانیت عزیزی‌خادم از اقدام رئیس کمیته فوتسال و وحید شمسایی

رئیس فدراسیون فوتبال از اقدام رئیس و معاون کمیته فوتسال عصبانی است و دلیل مصاحبه انتقادی او بعد از جلسه با اعضای این کمیته همین عصبانیت بود.

به گزارش مشرق، تعدادی از اعضای کمیته فوتسال با رئیس این کمیته بر سر عدم برگزاری جلسات و تصمیم گیری های شخصی اختلافاتی داشتند. این اختلافات منجر به استعفای شفاهی چند عضو و دخالت شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال شد تا هفته گذشته جلسه‌ای بین فوتسالی‌ها و عزیزی خادم برگزار شود.

قرار بود در این نشست مهرداد سراجی و وحید شمسایی رئیس و معاون کمیته فوتسال برای پایان یافتن اختلافاتشان با سایر اعضای کمیته حضور داشته باشند، اما باوجود دعوت شدن سراجی و شمسایی، آنها از حضور در نشست خودداری کردند.

این اقدام ناراحتی و عصبانیت عزیزی خادم را در پی داشت. وی از همکارانش می‌خواهد با رئیس و معاون کمیته فوتسال تماس بگیرند تا درباره دلیل غیبتشان در جلسه توضیح بدهند. سراجی و شمسایی ابتدا تلفن همراهشان را پاسخ نمی‌دهند و سپس در اقدامی مشترک، تصمیم به خاموش کردن تلفن خود می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

جنجال عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در فوتسال!

عزیزی خادم کمیته فوتسال را تهدید کرد

بی توجهی سراجی و شمسایی به حضور در جلسه‌ای که رئیس فدراسیون در آن حضور داشت در نهایت منجر به مصاحبه تند و جنجالی عزیزی خادم شد.

رئیس فدراسیون فوتبال بعد از جلسه با اعضای کمیته فوتسال گفت: «بدون تعارف گفتیم هر کسی نمی‌تواند کار کند به راحتی از یکدیگر خداحافظی می‌کنیم. حجم کار بسیار بالا است. در بخش تیم‌های ملی مسئولیت با رئیس فدراسیون است، اما مشورت کارشناسی می‌گیرم.»

در واقع این بخش از صحبت‌های عزیزی خادم مربوط به رئیس و معاون کمیته فوتسال بود که با اقدام خود باعث عصبانیت وی شدند.

همچنین خبرهایی از اختلاف نظر عزیزی خادم با سراجی بر سر تشکیل تیم امید منتشر شده است و این مسئله نشان می‌دهد اوضاع کمیته فوتسال در آستانه شروع مسابقات جام جهانی و حضور تیم ملی در این مسابقات چندان بر وفق مراد نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس