کد خبر 1260841
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کاظم جلالی

در دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه روسیه درباره تحولات منطقه از جمله اوضاع سوریه، عراق، یمن و لبنان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش مشرق، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو روز چهارشنبه ۲۷ مرداد با «میخائیل بوگدانف» معاون وزارت امورخارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای عربی دیدار و گفت وگو کرد. 

بیشتر بخوانید:

ایران به دنبال گسترش تعامل با روسیه در دولت جدید

درا ین ملاقات طرفین در خصوص روابط دوجانبه ایران و روسیه، تحولات منطقه خاورمیانه و خلیج فارس از جمله سوریه، لبنان، یمن و عراق تبادل نظر و گفت وگو کردند. 

در این دیدار، جلالی و بوگدانف ابراز تمایل کردند به تماس ها و دیدارهای خود در رابطه با مسائل مورد علاقه فیمابین و تحولات منطقه، ادامه دهند.

دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه روسیه

لازم به ذکر است، یونیسف صندوق کودکان سازمان ملل با بیان اینکه یمن با بدترین بحران انسانی در جهان روبه‌روست تاکید کرد، ۱۱.۳ میلیون کودک در یمن به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.

این سازمان در گزارش اخیر خود اعلام کرد که یمن در طول سال‌هایی که با جنگ خونبار روبه روست، از بدترین بحران انسانی در جهان رنج می‌برد، به طوری که ۲۰.۷ میلیون نفر یا حدود ۷۱ درصد از کل جمعیت نیاز به کمک‌های بشردوستانه دارند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 1
    دیگه وقتش است کاظم جلالی یارغار لاریجانی که در کشور روسیه جا خوش کرده به ایران برگردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس