کد خبر 1291868
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
رایزنی باقری با بوگدانف در مسکو

باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با میخائیل بوگدانف نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در مسکو دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مسکو حضور دارد، صبح امروز (جمعه) با میخائیل بوگدانف نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا و معاون وزارت خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف درباره مناسبات دو جانبه، رفع مسائل و مشکلات موجود، گشایش دریچه های جدید در روابط دوجانبه و ارتقای همکاری‌ در عرصه های مختلف بحث و  تبادل نظر کردند.

باقری همچنین قرار است با سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده این کشور در مذاکرات وین دیدار کند.

باقری که پیش از میکو در بروکسل با انریکه مورا هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام دیدار و رایزنی کرد، در بدو ورود به مسکو گفت: دیدگاه‌های خودمان را درباره اقتضائات و الزامات دور جدید گفت‌وگوها برای لغو تحریم‌ها با دوستان روس به اشتراک می‌گذاریم تا با نگاه مشترک وارد گفت‌وگوها شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 0
    روسیه هرگز خواهان رقیب قدرتمندی بنام ایران نخواهد بود . ما باید منافع خودمان را تامین کنیم . این همه فشار را تحمل کردیم و تازه متلک گویی اولیانف را شاهدیم . پس اگر لازم شد حتی خروج از NPT هم باید در دستور کار باشد .
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    1 0
    آمریکا باید تمام تحریم ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کرده و هزینه ی خسارت هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتش داده بپردازد و منتظر راستی آزمایی ایران برای انجام این موارد بماند تا ادب شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس