کد خبر 1258102
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
چهارمین مصاف یزدانی و تیلور در اسلو؟

حسن یزدانی قرار است در رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ برای ایران به روی تشک برود.

به گزارش مشرق، رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ از ۱۰ تا ۱۸ مهر به میزبانی اسلو پایتخت نروژ برگزار می شود.

حسن یزدانی چهره شاخص کشتی آزاد ایران و دارنده مدال های طلا و نقره المپیک و طلای جهان قرار است در این رقابت ها برای ایران مبارزه کند.

از سوی دیگر دیوید تیلور که چندی پیش در مبارزه حساس فینال المپیک برای سومین مرتبه موفق به شکست حسن یزدانی در ثانیه های پایانی شد، قرار است برای آمریکا در این رقابت ها کشتی مبارزه کند.

تیلور پس از کسب طلای المپیک در مصاحبه مطبوعاتی خود رسما اعلام کرد در رقابت های جهانی نروژ کشتی می گیرد و شنیده ها حاکیست یزدانی نیز در این مسابقات حاضر می شود.

طبق رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی یزدانی و تیلور با قرار گرفتن در جمع ۴ نفر برتر وزن ۸۶ کیلوگرم تا مرحله فینال مسابقات جهانی با یکدیگر برخورد نخواهند کرد.

تیلور تاکنون ۳ مرتبه در جام جهانی کرمانشاه، مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست و المپیک توکیو موفق به شکست حسن یزدانی شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    4 7
    بار چهارم هم شکستش میده یزدانی ببره ولی در مقابل تیلور همیشه بازنده هست
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    7 0
    توصیه با آقای حسن یزدانی عزیز : ا. طبق نظر کارشناسان پیش کسوت ایراداتی به کشتی های شما وارد بود که با بازبینی بسیار دقیق چهار کشتی انجام شده در توکیو بایستی انها را رفع کنید. 2. گفته میشود شما 4 دقیقه بیشتر نمیتوانید روی تشک کشتی بگیرید و از نفس کم میاورید پس در مقابل این امریکائی پر توان بایستی یک فکری برای این " نفس" بکنید. 3. به نظر میرسد که امریکائی ها در لحظات اخر کشتی برنامه خاص دارند و سعی میکنند نتیجه را به نفع خود برگردانند مانند کشتی وزن 125 کیلو که در یک ثانیه اخر طلا را از چنگ گرجستان خارج کردند و هم چنین در 18 ثانیه اخر شما طلا را از دست دادید پس بایستی 30 ثانیه اخر بسیار حواس جمع کشتی بگیرید.4. شما میتوانید در کشتی اینده با تیلور تلفیقی از دو نوع کشتی یعنی کشتی به سبک خودتان و کشتی سوم را روی تشک با برنامه ریزی بسیار دقیق پیاده کنید. 5. در صورت امکان "فنون جدیدی" در سرپا را فقط و فقط برای کشتی با تیلور کنار بگذارید مانند " کول انداز یا انواع لنگ یا سالتو بارانداز" .
  • عبدالمهدي IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 0
    سلام كيف از اين شير بچه با غيرت ايراني حسن يزداني آقاي غلام محمدي واقعا متاسفيم كه شما مربي تيم ملي هستي. يه بدنسازي حسابي نتونستي براي بچه ها ، كوچ گري شما رو هم كه ديديم. از داوري هم فهميديم چيزي نميفهمي. بچه ها رو شير مردها رو ضايع كردي واقعا دست بكش. خجالت تو بايد بكشي نه حسن يزداني تو جاي بلور و برزگر و ...نشستي واقعا خاك تو سر كشتي مملكت هنوز داريم ميسوزيم از باخت شير حسن من خودم تيم ملي تكواندو بودم با آقا هادي كارشناسي حرف ميزنم نه كوچه بازاري. بدن ورزشكار هم يك پريودي داره شما ها نفهميديد كه پيك بدن رو با روز مسابقات در بياريد آخه پس چي ميفهميد نامردها فقط عشق سفر خارجي هستين و توريست و فلان و اينا خدا نگذره ازتون جواب اين مردم رو چي ميدين

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس