کد خبر 1257959
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
کار واکسیناسیون افراد دارای معلولیت ساکن منازل به کجا رسید؟

کارشناس توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: طرح واکسیناسیون افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید ساکن منازل هنوز آغاز نشده، اما پس از جمع آوری اسامی معلولان طرح آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، زهرا رزمجو در رابطه با طرح واکسیناسیون معلون شدید و خیلی شدید در منازل اظهار کرد: این طرح هنوز آغاز نشده، اما پس از جمع آوری اسامی معلولان طرح آغاز می‌شود.

کارشناس توانبخشی بهزیستی استان تهران در پاسخ به اینکه چطور تشخیص داده می‌شود این افراد معلول باید در منازل واکسینه شوند؟، گفت: مددکاران بهزیستی بر اساس مستندات و مدارک اعلام می‌کنند، همچنین ما مراکزی به نام مراکز ویزیت در منزل داریم که افراد معلول از خدمات توانبخشی این مراکز استفاده می‌کنند که اسامی در این مراکز نیز به ثبت رسیده است.

رزمجو افزود: دانشگاه تهران که واکسیناسیون قسمت‌هایی از شهر تهران، اسلامشهر و ری را تحت پوشش دارد برای همکاری در کار واکسیناسیون معلولان اعلام آمادگی کرده است که این همکاری از طریق مراکز بهداشتی که تحت نظر این دانشگاه هستند صورت می‌گیرد و کارشناسان مجرب این مراکز برای تزریق واکسن وارد منازل معلولان می‌شوند، البته قسمت‌های دیگر تهران و شهرهای دیگر تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند که رایزنی با این مراکز نیز آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: افراد می‌توانند در سایت sahamat.giv.ir ثبت نام کنند تا برای آن‌ها وقت تعیین شود البته کار واکسیناسیون در مراکز شبانه روزی بهزیستی انجام شده و اکنون واکسن کادر مراکز روزانه توانبخشی آغاز شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    بندگان خدا که در خانه هستن در هطر نیستن ، اول افرادی که شاغلن واکسن بزنن بعد در خانه مانده ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس