کد خبر 1257490
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
برگزاری مسابقه کتابخوانی «حسین از زبان حسین»

کتابخوان پاتوق کتاب با همراهی دفتر نشر معارف مسابقه کتابخوانی «حسین از زبان حسین» را در ایام محرم برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، کتابخوان پاتوق کتاب با مشارکت دفتر نشر معارف اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محور کتاب «حسین از زبان حسین» در ایام شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با دانلود و مطالعه این کتاب از طریق سایت و اپلیکیشن پاتوق کتاب به نشانی https://patogh.mobi و یا خرید آن از کتابفروشی‌های معتبر در سراسر کشور، از اول تا ۵ شهریور در این مسابقه شرکت کنند.کتاب «حسین از زبان حسین» نوشته حجت‌الاسلام محمد محمدیان است که زندگی امام حسین (ع) و واقعه عاشورا را به تصویر کشیده است. کتابی که کمک می‌کند تا امام حسین و حرکت ایشان به سمت کربلا و در مقابل دشمن قرار گرفتنشان را بشناسید و از هدف این واقعه عظیم تاریخی مطلع شوید.

این کتاب در هشت فصل تمام زندگی سیدالشهدا (ع) را روایت کرده است. زبان کتاب، زبانی ساده و روان است و شما را حتی اگر علاقه‌مند به مطالعه روایت‌های تاریخی نباشید، جذب این متن ساده و صمیمی می‌کند. از نقاط قوت و حائز اهمیت کتاب یادشده نیز این است که از زبان شخص امام حسین روایت شده است.

نسخه الکترونیک این کتاب تا پایان محرم با ۳۰ تخفیف از طریق اپلیکیشن کتابخوان پاتوق کتاب در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است. همچنین کتابخوان پاتوق کتاب، ضمن لحاظ امتیاز باشگاه مخاطبان، برای تمامی شرکت‌کنندگان در آزمون این مسابقه (معادل درصد کسب شده آنها)، در انتهای مسابقه به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگانی که امتیاز بالای ۸۰ درصد کسب کرده باشند، به قید قرعه، به نفرات اول تا سوم هر کدام دو میلیون ریال، نفرات چهارم تا ششم هر کدام یک میلیون ریال جایزه نقدی و نفرات هفتم تا دهم هر کدام ۵۰۰ هزار ریال اعتبار خرید از اپلیکیشن پاتوق کتاب اهدا می‌شود.

پیش از این، اپلیکیشن پاتوق کتاب، مسابقات کتابخوانی خط امام (ره)، امیرگل‌ها، انتظار عامیانه، علی از زبان علی و ... را برگزار کرده است.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس