image-20210804110403-1.jpeg

درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی محصولی جدید از این شرکت است که با استفاده از آن، کسب‌وکارها و مشتریان‌شان، دیگر نگران اتمام اشتراک و تمدید آن نخواهند بود.

به‌گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، این شرکتِ فعال در حوزه فین‌تک، د ر هفته‌های اخیر محصول جدیدی به‌نام «درگاه پرداخت اشتراک» عرضه کرده است. این درگاه پرداخت ویژه کسب‌وکارهایی است که از مشتریان خود حق اشتراک یا حق عضویت دریافت می‌کنند.

درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی قراردادی سه‌جانبه بین کسب‌وکار، مشتری نهایی آن کسب‌وکار و دیجی‌پی است. طی این قرارداد، مشتری به دیجی‌پی اجازه می‌دهد در سررسید اشتراک، هزینه آن را از کیف پول دیجی‌پی او برداشت و به حساب کسب‌وکار پرداخت کند. به این ترتیب اشتراک در زمان سررسید خودکار تمدید می‌شود.

با استفاده از این درگاه جدید، نه سامانه‌های ارائه‌کننده خدمات و کسب‌وکارهای آنلاین نگران اتمام اشتراک مشتری خود و تمدید یا عدم‌تمدید آن هستند و نه مشتری نهایی آن سامانه نگران اتمام اشتراک و قطع دسترسی خواهد بود.

این درگاه پرداخت ویژه سامانه‌های آنلاینی طراحی شده که برای ارائه خدمات، از مشتری حق اشتراک یا حق عضویت دریافت می‌کنند. اگر این درگاه روی سامانه مورد نظر فعال شود و مشتری نهایی هم موافقت خود را برای استفاده از سرویس اعلام کند، دیجی‌پی روند دریافت هزینه و تمدید اشتراک را خودکار انجام می‌دهد.

در همین حال، امکان شارژ خودکار نیز به کیف پول دیجی‌پی اضافه شده که می‌تواند مکمل خدمت درگاه پرداخت اشتراک نیز باشد. کاربران با فعال کردن این امکان، اجازه شارژ خودکار کیف پول را هم به دیجی‌پی می‌دهند. با فعال کردن این قابلیت جدید، دیگر لازم نیست کاربر همواره فرایند شارژ کیف پول را تکرار کند، بلکه کیف پول دیجی‌پی با اجازه کاربر و ضمن اتصال به کارت بانکی او، خودکار شارژ می‌شود.

به‌گزارش روابط عمومی این شرکت، در حال حاضر نسخه وب و iOS کیف پول دیجی‌پی از امکان «شارژ خودکار» برخوردارند و نسخه اندروید دیجی‌پی هم به‌زودی به این امکان مجهز خواهد شد.

بنابر اعلام کارشناسان دیجی‌پی، سقف واریز وجه از حساب بانکی به کیف پول دیجی‌پی هم فعلا ۲۰۰هزار تومان است که قرار است به‌زودی به ۳میلیون تومان افزایش پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس