کد خبر 1250324
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
هواشناسی نمایه پیش بینی وضع هوا نمایه

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور، گفت: برای امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی و در جنوب هم برای استان هرمزگان در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب بارش‌های پراکنده خواهیم داشت. فردا همین شرایط را برای استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی داریم.

بیشتر بخوانید:

کاهش دما از ۶ مرداد در اغلب شهرها

وی با بیان اینکه طی این دو روز سایر مناطق آسمانی صاف و آفتابی دارند افزود: اما از روز چهارشنبه سامانه بارشی از جدید از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود. در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در شمال غرب کشور و استان‌های واقع در ساحل دریای خزر دامنه‌های جنوبی ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهند داشت.

این کارشناس هواشناسی بیان داشت: به لحاظ دمایی از چهارشنبه تا آخر هفته هوا خنک خواهد شد که این خنک شدن هوا به صورت میانگین بین چهار تا شش درجه در سطح کشور خواهد بود. از امروز تا آخر هفته شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش بادهای شدید را خواهند داشت. از امروز تا آخر هفته دریای خزر مواج خواهد شد و در چند روز آینده نیمه شرقی دریای عمان مواج و متلاطم خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: هوای امروز تهران صاف و آفتابی است. گاهی در طول روز وزش باد خواهد داشت. بیشینه دمای هوا امروز به سی و هشت درجه خواهد رسید. روند دما در تهران تا پایان هفته کاهشی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فاطمه علی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 0
    ان شاءالله
  • DE ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 0
    خوب خدا را شکر اهواز و آبادان و خرمشهر هم خنک نشد که نشد لااقل نفت دارن و آب هم... داشتند صدقه سر عیسی کلانتری.
  • سمیرا IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    بابا بوشهر گرمه اتیش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس