جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سردار قاآنی

دبیرکل جدید الجبهة الشعبیة فسطین گفت، سردار قاآنی همان مسیر سردار شهید قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهد و او برای اشراف بر سیر نبرد سیف القدس، چند سفر و دیدار منطقه‌ای انجام داد.

به گزارش مشرق، «طلال ناجی» دبیر کل «جبهه خلق برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل» (الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین - القیادة العامة) با تمجید از سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، تأکید کرد که او در همان مسیر شهید سپهبد قاسم سلیمانی حرکت می‌کند. 

ببینید:

عکس/ دیدار سردار قاآنی با آیت‌الله سبحانی

ناجی در گفت‌وگو با شبکه المیادین، ضمن تمجید از شخصیت سردار قاآنی، وی را شخصی «اهل محبت، پیگیر، فروتن، مصمم و دارای اعتماد به نفس بالا» توصیف کرد و با بیان اینکه «برای حمایت از همه گروه‌های فلسطینی تلاش دارد»، گفت، «اولین بار که با وی ملاقات کردم، او را همان فرمانده [قاسم سلیمانی] یافتم که همان مسیر سپهبد قاسم سلیمانی را با هدایت‌های حضرت امام القائد [رهبر انقلاب اسلامی] ادامه می‌دهد». 

ناجی در این گفت‌وگو با اشاره به نبرد اخیر غزه (سیف القدس)‌ گفت، «ایشان خودش خیلی برای توسعه گروه‌های فلسطینی در خاک اشغالی بخصوص در نوار غزه تلاش دارد و خوب است اینجا اشاره کنم که در خلال نبرد سیف القدس سفرهایی در منطقه داشت تا خودش شخصا روی روند نبرد اشراف داشته باشد. همچنین با شماری از برادران ذی‌ربط فلسطینی هم دیدار کرد تا شخصا سیر ایستادگی مردم و مقابله گروههای فلسطینی با دشمن را تحت نظر داشته باشد».

ببینید:

عکس/ دیدار سردار قاآنی با خانواده شهید «عبدالله‌زاده»

در بخشی دیگر از این مصاحبه، طلال ناجی از حزب الله لبنان نیز تشکر کرد و گفت، حزب‌الله به دلیل کمک به فلسطین، شایسته تقدیر و تشکر است. هر گاه که حزب‌الله با دشمن صهیونیستی مقابله می‌کند، در حقیقت در حال مقابله به نیابت از کل امت اسلامی است. 

ناجی با اشاره به پسر احمد جبریل رهبر فقید الجبهة‌ الشعبیه نیز گفت، خالد جبریل نیز در مسیر پدرش گام برمی‌دارد. او مسئول نظامی و امنیتی الجبهة الشعبیه است و در طول چهار دهه گذشته با برادران در حزب‌الله در تماس بوده و این جبهه، این مسیر را برای تقویت خود ادامه خواهد داد و این برای ما مایه افتخار است که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله بعد از این نبرد به دشمن صهیونیستی هشدار داد و گفت، قدس برای ما خط قرمز است و هر گونه تعرض به آن برابر با جنگی منطقه‌ای خواهد بود. 

نبرد سیف القدس در بهار گذشته و در روزهای آخر ماه مبارک رمضان رخ داد؛ این جنگ به گفته سران مقاومت، سرنوشت منطقه را تغییر داده چرا که برای نخستین بار است که مقاومت در غزه به دفاع از مردم فلسطین در قدس برخاست و رژیم صهیونیستی که در حال سرکوب مردم در مسجد و تخلیه محله الشیخ جراح بود، از مواضع خود عقب‌نشینی کرد. این جنگ که در آن هزاران موشک از غزه به شهرهای فلسطین اشغالی از جمله قدس شلیک شد، از دهم می تا بیست‌ویکم به مدت دوازده روز ادامه داشت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    15 3
    خدا حفظت کند سردار.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    7 1
    خدا حافظ شما و تمام مدافعین باشد . مرگ شما هارو هم بعد از صد سال شهادت قراردهد
  • افشین IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    7 1
    حاج اسماعیل با قصاص عامرين و قاتلین حاج قاسم دل ملت را شاد کن.خدا شما و همه مدافعین وطن و حرم و امنييت را برای این ملت سالم و در اقتدار نگهدارد.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 1
    یا علی، اسرائیل باید چکمه بشه
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    1 0
    مورچه خوار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس