کد خبر 1244665
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
فلسطین|"ابوحمزه": موشک‌هایی داریم که فعلا استفاده نشده است/شکست گنبد آهنین در برابر موشک‌های مقاومت

سخنگوی نظامی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که مقاومت فلسطین موفق به شکست گنبد آهنین رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، "أبو حمزه" سخنگوی نظامی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز دوشنبه گفت که مقاومت فلسطین در نبرد با رژیم اشغالگر صهیونیستی موفق شد بر گنبد آهنین این رژیم غلبه کند.

بیشتر بخوانید:

هشدار حماس درباره پیامدهای مانع‌تراشی رژیم صهیونیستی برای بازسازی غزه

وی افزود: موشک‌های مقاومت به عمق اسرائیل یعنی در تل‌آویو، هرتزیلیا، نتانیا و بئر السبع رسید و دستاوردهایی نظامی محقق کرد.

ابوحمزه اظهار داشت که موشک‌های مقاومت ساخت داخل و از تولیدات جنگی گردان‌های القدس است که با وجود ادامه محاصره و کنترل شدید نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی محقق شده است.

سخنگوی گردان‌های القدس گفت که هنوز برخی از موشک‌های مقاومت مورد بهره برداری قرار نگرفته‌اند و ویژگی‌های آن اعلام نشده است.

ابوحمزه اظهار داشت که ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه گنبد آهنین ۹۰ درصد از موشک‌های مقاومت را رهگیری کرده است دروغی بیش نیست.

وی افزود: مقاومت در نبرد "سیف القدس" (شمشیر قدس) از تاکتیک‌های جدیدی استفاده کرد  که هرچند با تاکتیک‌های استفاده شده در نبرد "بنیاد استوار" تفاوت داشت، اما همان دستاورد محقق شد.

ابوحمز گفت که مقاومت تاکتیک جدیدی در نبرد سیف القدس به کار بست و از طریق شلیک ۱۰۰  موشک در آن واحد گنبد آهنین را از کار انداخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس