رئیسی نمایه

رئیس جمهور مقاومت را تنها راه پیروزی در مقابل صهیونیست‌ها دانست و اظهارداشت: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قراردادها و پیمان‌هایی که منعقد کرده، پایبند نبوده است.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی در دیدار «ابوجهاد طلال ناجی دبیرکل و ابو احمد فواد معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین»، با بیان اینکه فلسطین و آزادی قدس شریف مهمترین مسئله جهان اسلام است، گفت: امروز گروه‌های مقاومت باید راه نورانی مجاهدینی که بدون اعتماد به روند سازش، مسیر مقاومت را پیش گرفتند، با عزم راسخ و با اتکال به حضرت حق و اعتماد به داشته‌های خود با قوت ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

سید ابراهیم رئیسی: عملیات «شمشیر قدس» نشانه‌های پیروزی مقاومت در برابر غاصبان فلسطین را آشکار کرد

دکتر رئیسی لزوم همبستگی و وحدت گروه‌های مقاومت را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر چقدر اتحاد و همکاری گروه‌های مختلف مقاومت بیشتر باشد، اثر بخشی و پیروزی‌های بزرگتری نصیب جریان مقاومت خواهد شد.

مقاومت تنها راه پیروزی در مقابل صهیونیست‌هاست/ کسانی که بدنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند به اشتباه خود پی خواهند برد

رئیس جمهور گفت: امروز رژیم صهیونیستی درمانده‌تر و قدرت مقاومت بیشتر از همیشه است و روز به روز بر این قدرت افزوده خواهد شد و تنها راه مواجهه با کسی که منطق را نپذیرد، منطق مقاومت است.

«ابوجهاد طلال ناجی» نیز در این دیدار با تبریک پیروزی  رئیسی، تاکید کرد: دشمنان از اینکه مردم بزرگ ایران شما را انتخاب کردند، بسیار نگران هستند.

 دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین با تاکید بر ادامه راه مقاومت تا پیروزی نهایی، گفت: مقاومت در کنار مردم ایران خواهد ماند چرا که جمهوری اسلامی ایران بدنبال حفاظت و صیانت از امنیت همه منطقه است و تاریخ به این موضوع شهادت خواهد داد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    6 0
    مقاومت برای همه نه برای ملت عادی و بقیه در رفاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس