کد خبر 1248680
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
اعتراضات خوزستان نمایه

درایت قوه قضائیه و سعه صدرنیروی های انتظامی و امنیتی در برخورد با چند جوان هیجانی در اعتشاشات اخیر خوزستان صدای یک مقام دولتی را در آورد!

سرویس سیاست مشرق- معصومه ابتکار معاون روحانی در امور زنان که سال ها ریاست سازمان محیط زیست را در دولت اصلاحات و تدبیر بر عهده داشته با انتشار یک فیلم از یک زن خوزستانی در یک شبکه اجتماعی نوشت: مظاهرات(تظاهرات) سلمی است چرا تیر می زنید!

ابتکار و برخی دوستانش دولتی اش، در روزهای اخیر به جای آنکه دستگیر مردم مظلوم خوزستان باشند؛ به زخم خوزستان نمک زده  و همراه با کارمندان بی بی سی فارسی و رسانه و اکانت های شبکه نفاق محتوای مشترک تولید می کنند.

اما این مقام دولتی فراموش کرده که سال‌ها بر کرسی سازمان محیط زیست نشسته و متهم ردیف اول مصائب روزهای اخیر است،  خانم ابتکار اردیبهشت ۹۸ گفته بود که مشکل آب ایران حل شده است. ابتکار در یک سخنرانی ادعا کرده بود مشکلات را دولت تدبیر حل کرده و از آزمون سربلند بیرون آمده‌اند. ابتکار حتی پا را فراتر گذاشته و قرار بود به شیوه ظریف و در یک معاشقه با آمریکایی‌ها و کمک برجام مسئله بی آبی در تالاب‌ها را حل کند.

حالا این دولتی‌های پر ادعا، به جای عذرخواهی در عدم تحقق وعده‌ها و کوچک کردن سفره زندگی و معاش مردم، لباس اپوزیسیون به تن کرده و هم صدا با رسانه تروریستی چون اینترنشنال  ادعا می‌کند که نیروی انتظامی به سوی مردم شلیک می‌کند! حال آنکه خون شهید ضرغام پرست، ادعای ابتکار را بی‌اعتبار کرده و او باید پاسخگوی خون پاک این شهید مدافع وطن باشد.

متهم خشکسالی: مظاهرات سلمی است!

خوب به یاد داریم، وقتی حسن روحانی سکان هدایت دولت را بر عهده گرفت، وعده داد که دریاچه ارومیه را پر آب کرده و آن را احیا می کند؛ چیت چیان وزیر دولت تدبیر هم سد سازی را تقبیح کرده و ادعا کرد که تعداد سدها از ظرفیت آب های رو سطحی بیشتر است، در آن روزها ابتکار  سمینارهای نمایشی متعددی را در راستای فرونشت زمین، خشکسالی و احیای آب‌خوان‌ها برگزار کرد، اما مدتی بعد تنها فاکتورهای چند صد هزار دلاری این همایش‌ها روی میز قرار گرفته و حتی یک طرح قابل بحث در مقابله با خشکسالی ارائه نشد.

تنها دستاورد دولت روحانی در محیط زیست و مدیریت هیدرولیکی؛ رکورد زدن آمار مهاجرت درون سرزمینی به واسطه کمبود آب، انتقال آب دریای خزر به شهرش و  نیز خط و نشان کشیدن برای قرارگاه خاتم النبیائ بوده است؛ بعد ها مشخص شد که تنها همین مجموعه جهادی توانسته چند پروژه بزرگ گرمسیری را در غرب کشور  انجام دهد، آن هم درست در زمانی که دولت با التماس از کدخدا به دنبال پیمانکار چشم آبی اروپایی می گشت.

سازمان محیط زیست در دوران مدیریت ابتکار و کلانتری جز همکاری مشکوک با چند جاسوس دستاورد قابل توجهی نداشته است. بهمن ۹۶  اعضای یک انجمن خصوصی موسوم به موسسه حیات وحش میراث پارسیان به اتهام جاسوسی بازداشت شدند، موسسه‌ای که دستکم پیشینه عملکرد محیط زیستی تاریکی داشته و موسسانش از مدافعان یا فعالان حوزه شکار به شمار می‌روند. موسسه‌ای‌ حامی طرح مدارس طبیعت و بنیانگذارانش که از آغاز دوره اول ریاست جمهوری حسن روحانی پا گرفت و علی‌رغم نوپا بودنش به سرعت در سازمان حفاظت محیط زیست ریشه دواند، به‌گونه‌ای که در همان نخستین ماه‌های شکل‌گیریش از سوی معصومه ابتکار به عنوان شریک سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان ملل در پروژه بین‌المللی حفاظت از یوز معرفی شد. عیسی کلانتری بعدها در نوع سیاست‌های حاکم بر سازمان محیط زیست گفته بود که یا باید همین روش ادامه یابد، یا آنکه مردم شورش می‌کنند!

بیشتر بخوانید:

آیا با مسببان ورود متهمان جاسوسی به سازمان محیط زیست برخورد می‌شود؟!

متهمان جاسوسی از مراکز نظامی چه آسیبی به محیط زیست ایران زدند؟

در حالیکه شورای عالی امنیت ملی با هماهنگی دستگاه قضایی دستور آزاد شدن چند جوان هیجانی در اغتشاشات خوزستان را صادر کرده‌اند، به نظر می رسد ابتکار از آبرسانی بی مزد و منت نیروهای جهادگر و سعه صدر نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی نسبت به مردم چندان رضایت ندارد؛ این اصلاح طلب افراطی احتمالا نمی داند که مردم سوسنگرد پیش از این  در برابر تجاوز دشمن خارجی جان و مال و فرزند خود را تقدیم به این نظام کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    10 2
    بازخواست شود.
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      1 0
      پرستو بود زمانی که پرستویی مد نبود...
  • معلم US ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    11 1
    فرزندش آمریکایی شده،چراابن ها در جمهوری اسلامی ایران،سمت و مدیریت کلان دارند؟!!!!!!
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    9 2
    قاچاقچی قانونی بنزین
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    12 2
    اشرف پهلوی هم انقدر خبیث نبود که این خانم است.
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    9 1
    هرچه میکشیم از دست امثال همین مامان بزرگ غیرمبتکر هست. بسته مامان بزرگ جون. بازنشسته بشوید.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    5 1
    در طول تاریخ جهان و ایران و تاریخ انقلاب برای یکبار شده تمام اعضای دولت ذلت و خواری تدبیر و امید بازخواست شوند تا درس عبرتی برای رؤسای جمهور و دولت های آینده باشد دیگر جرأت اشرافی گری و بیگانه پرستی و ترک فعل و کم کاری به خودشان راه ندهند
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    5 1
    به خدا تو هیچ کشوری اینقدر آزادی نیست که اپوزیسیون های مخالفش بر مسند قدرت تکیه بزنن تازه تهییج به اغتشاش و همصدایی با دشمنانش بکنن
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    7 1
    ایشان از دیوار سفارت بالا رفت و فرزندش رو انداخت تو امریکا خودش اومد رو صندلی قدرت که برای او پول بفرسته حالا داره بقیه کارها رو می کنه که آمریکا دوباره برگرده عجب سیاستی ملکه الیزابت باید بیاید پیش ایشان کار آموزی ..ما ملت ایران هم که هیچ ما فقط نگاه ...
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    5 1
    خودش باعث بانی وضع موجوده
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 3
    ابتکار داره جای بچه هارو اون ور آب راحت میکنه این پالس ها برای مردم عادی هست ولی بالا رفتن از دیوار سفارت رو نمی تونی بشوری بره، مظاهرات سلمی، از حول حلیم نیفتی تو دیگ
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      3 0
      یعنی چه بشوری بره؟ یعنی تسخیر لانه جاسوسی کاربدی بود؟ اگر ششماه دیگر سفارت آمریکا به کارش ادامه بود و اسناد لانه جاسوسی به دست نیامده بود همان 58 ایران تجزیه شده بود. اگر حلا ابتکار و خیلی های دیگر از آن حضرات برگشتند و عوض شدند اصل کار غلط نمی شود و ارزش کار امثال شهید علم الهدی ها کم نمی شود.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 1
    ابتکار داره جای بچه هارو اون ور آب راحت میکنه این پالس ها برای مردم عادی هست ولی بالا رفتن از دیوار سفارت رو نمی تونی بشوری بره، مظاهرات سلمی، از حول حلیم نیفتی تو دیگ
  • سعید IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    این زن از نفوذیهای مرتبط با یهود صهیونییست که مامورریت منحرف کردن انقلاب اسلامی ملت ایران را داشتند،رفتارهای او غیر از این بوده؟
  • DE ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    خدارو شکر ! تاچند روز دیگه با کار رسمی دولت جدیددیگه قیافه ایشون رو نخواهیم دید.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    امثال ابتکار نفوذی زاده اند شاید سالها قبل جدشون اومده باشه ایران برای همین کارا , ایل تباراشونم تو مناصب دولتی زیاده , حتی جاهایی به نفع کشور کار میکنن , که بوقتش ضربه اساسی بزنن, یه نفوذی که میخواست فیدل کاسترو ترور کنه گرفتن , راههای خرابکاریشونو از طریق نفوذ لو داده بود برین بخونید دقیقا کارای همین اصلاح طلباس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس