اعتراضات خوزستان نمایه

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تشریح آخرین وضعیت امنیتی استان خوزستان از همراهی مردم شریف و باغیرت خوزستان با پلیس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، سردار مهدی حاجیان معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت امنیتی استان خوزستان از همکاری و همراهی مردم شریف و باغیرت خوزستان با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد و اظهارداشت: مردم ولایی و معتقد استان خوزستان با جدا کردن راهشان از اشرار و منافقین، در بازگشت امنیت و آرامش مجدد به استان نقش مهمی ایفا کردند که این هوشیاری و آگاهی قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید:

مردم خوزستان نجیب‌ و ولایتمدار هستند، اما اعتراض دارند

معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی تصریح کرد: با وجود تلاش مذبوحانه افراد مغرض و شبکه های معاند در جهت افزایش تنش، اجازه هیچ گونه تحرک و خرابکاری به افراد فرصت طلب داده نشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر «ضرغام پرست» شهید راه نظم و امنیت در استان خوزستان و جانفشانی تمام رده‌های اجرایی و اتخاذ تمهیدات مناسب و هدایت مستمر و منظم عملیاتی و اشراف اطلاعاتی را از جمله اقدامات نیروی انتظامی در خنثی سازی تحرکات دشمنان نظام گفت: الحمدالله هیچگونه مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد و کلیه نقاط حساس شهرستان‌های استان مدیریت و تحت کنترل قرار گرفته و تا این لحظه، بدون رویداد خاصی امنیت حکمفرماست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    کلیه قبائل که اسلحه دارن باید بیان رسما معرفی کنند خودشون رو. باید اگه صلاح بود جواز داشته باشن تا مشخص بشه کی به کیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس