اسرائیل

وزارت خارجه ترکیه با هشدار درباره عواقب خطرناک اقدام رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و حمله به شهروندان فلسطینی از این رژیم خواست فورا دست از رفتارهای تحریک آمیز بردارد.

به گزارش مشرق، ترکیه اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به مسجد الاقصی را محکوم کرد و از این رژیم خواست به این رفتارها پایان دهد تا از عواقب خطرناک ادامه روند تشدید تنش‌ها جلوگیری کند.

به گزارش روسیا الیوم، وزارت خارجه ترکیه تاکید کرد: نیروهای امنیتی اسرائیل صبح امروز بار دیگر با هتک حرمت مسجد الاقصی اجازه دادند تندروهای یهود به صحن‌های مسجد هجوم آورند و پلیس این رژیم هم اقدام به شلیک بمب‌های صوتی کرده و شماری از فلسطینی‌ها را بازداشت کرد.

وزارت خارجه ترکیه اقدام نظامیان صهیونیست در بازداشت شماری از فلسطینیان از جمله زنان و کودکان با به کارگیری رفتارهای توهین آمیز را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است: در شرایطی که فضای تنش و درگیری ناشی از تجاوز ماه رمضان گذشته رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در حافظه باقی مانده است، ما درباره خطر شدید ادامه چنین تحرکاتی در شرایط کنونی هشدار می‌دهیم.

وزارت خارجه ترکیه گفت که آنکارا بار دیگر از اسرائیل می‌خواهد که فورا دست از این رفتارهای تحریک آمیز بردارد.

به گفته رسانه‌های فلسطینی، از صبح امروز، ۱۲۱۰ شهرک‌نشین و ۲۰ عنصر جاسوسی رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجدالاقصی یورش آوردند و نظامیان اشغالگر هم با پشتیبانی شهرک نشینان به شهروندان فلسطینی تحصن کننده در صحن‌های مسجد حمله کردند.

گروه‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی فلسطین حمله گسترده امروز نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی  را تجاوز و حمله تروریستی در حق همه مسلمانان توصیف و تأکید کردند که فلسطینیان با عزیمت به سمت مسجد الاقصی  و تحصن در کوچه‌ها و محله‌های بخش قدیمی قدس تا روز عید سعید قربان با هر گونه تجاوزگری صهیونیست‌ها مقابله می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    6 12
    دیروز تبریک گفتند و امروز هشدار؟!
  • محمد IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    12 8
    با اسرائیل روابط امنیتی و اقتصادی و سیاسی دارد و اسلامگرای دنیای سنی هست و بعد از فلسطین هم حمایت میکند ! آنوقت ما شیعیان تمام فشار و دشمنی تمام دنیای غرب و حتی حکومتهای فروشنده فلسطین را بجان خریده‌ایم
    • US ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      10 3
      خب کی ازتون خواسته همه فشار رو به دوش بکشین؟؟
  • US ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 8
    مردم ترکیه این هفت خط و هفت رنگ رو مثل جونشون دوست دارن. چرا؟ برای اینکه میدونن اگه یک ثانیه پشت دولتشونو خالی کنن مملکتشونو از دست میدن. برعکس ما که زیر پای دولت رو خالی میکنیم .
  • US ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    6 3
    مشکل بعضی سوپر انقلابی ها اینه که همه چیز رو صفر یا صد میبینن ولی هنر سیاست اینه از همه ظرفیت ها استفاده کنی روزی با دشمنی و جنگ روزی با یک بیت شعر و روزی هم با دست دوستی دراز کردن اهدافت رو پیش ببری.خیلیا هنوز فکر میکنن عربده کشی و موشک تنها راه پیشرفت و اقتدار تو دنیاست
    • DE ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      1 2
      معلومه نفست ازجای داغ میاد! سالهای اول جنگ صدام دزفول ، اندیمشک و اهواز رو هرروز موشک میزد و هر بار مردم با دست های خالی و بیل کلی جنازه از زیر خاک ها بیرون میاوردند. بچه های دزفولی خرد سال که عزیزانشون رو از دست داده بودند، با دست خالی میگفتن موشک جواب موشک! این زمانی بود که ایران یک دونه موشک نداشت تا از شهرهای مرزی اش دفاع کنه! با این عقرب ،خرچنگ و مارهایی که تو منظقه می لولند با اینهمه تروریستها اگه این موشک ها رو ایران نداشت یک لقمه چرب و نرم اش میکردن! یک سفر لطفا به کشورهای همسایه بکن تا ببینی نداشتن موشک یعنی چی! این موشک هارو بایدرو چشم مون بذاریم و به جان طراح و سازنده اش دعاکنیم. که اسباب امنیت ایران رو فراهم کرده. روح همه شهدا شاد.
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    2 6
    خخخخخخخ. فکر کن تا دیروز داشتی تبریک میگفتی که. این جماعت به سنگ پا گفتن زکی باووو. کشوری نون به نرخ روز خور تر از این وجود ندارد. برده ی محض پول .
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    2 7
    ترکیه دست از این ریاکاری بردارد مقامات ترکیه از صهیونیست ها بدترند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس