کد خبر 1246685
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
مأموریت مخفی انگلیس علیه روسیه و چین

تایمز نوشت: نیروهای ویژه انگلیس در "مأموریت‌های مخفی" علیه روسیه و چین شرکت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، تایمز به اشاره به برید جنرال مارک توتن نوشت، نیروهای ویژه نیروهای مسلح انگلیس در "مأموریت‌های مخفی" علیه روسیه و چین شرکت خواهند کرد.

این نشریه ادعا می‌کند که SAS (سرویس هوایی ویژه) و SBS (سرویس قایق‌های ویژه) هزینه بیشتری برای انجام عملیات "با خطر بالا" علیه سایر دولت‌ها خواهند داشت.

ژنرال مارک توتن تصریح کرد: این دو سرویس زمان بیشتر و هزینه بالاتری را برای انجام وظیفه خود خواهند داشت ماموریتی که مستلزم برنامه‌ریزی و مهارت‌های بیشتر است در حالی که نیروهای تفنگداران دریایی سلطنتی ماموریت متعارف این دو نهاد را تحویل خواهند گرفت.

تایمز تاکید کرد تشکیل یگان کماندوهای جدید در آینده از ۴۰۰۰ نیروی نظامی به ریاست ژنرال توتن خواهد بود که مسؤولیت‌ها بین نیروهای نخبه انگلیس در زمینه مقابله با تروریسم و مزدوران در مناطق مختلف جهان تقسیم خواهد شد.

توتن گفت: ما می‌توانیم به یگان‌های ویژه اجازه دهیم روی ماموریتی سخت‌تر و ترکیبی علیه روسیه و چین متمرکز شوند و آن ماموریت مستلزم شناخت و مهارت متخصصان واقعی خواهد بود لذا ما به آنها زمان و نیروی بیشتری برای انجام ماموریت اعطا خواهیم کرد ما همچنین می‌توانیم برخی ماموریت‌ها نظیر مقابله با تروریسم در دریا یا عملیات مشترک دشوار و با خطر بالا را انجام دهیم.

به گفته یک منبع روزنامه از نیروهای مسلح، نیروهای ویژه همچنین می‌توانند نیروهای دریایی کشورهای نزدیک دریای چین جنوبی را آموزش دهند تا از "اقدامات خصمانه" چین جلوگیری کنند.

نیروهای ویژه تفنگداران دریایی انگلیس همچنین در مقابله با تروریسم و  اجیرشدگان نظامی در سراسر جهان کمک خواهند کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 0
    انگللیسهای جددرجد دزد تازه گیها نقش جانثاری شغالی برای اربابش گرگش آمریکا رو بازی میکنه!
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 1
    نوه های دزدان دریایی کارائیب امروزه به جای دزدی از کشتی های اسپانیایی، به دزدی از چین و روسیه رو آوردن
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    مثل "دزد به دزد که میزنه، پادشاهه" رو شنیدید ولی درستش " دزد به دزد که میزنه، ملکه انگلیسه" چون در زمان استعمار آمریکای جنوبی، اسپانیا ثروت بومیان آمریکا رو از قبیل طلا و نقره رو از آنها میدزدیدند، و نیروی دریایی انگلیس با پرچم دزدان دریایی آن اموال را از کشتی های اسپانیایی در راه برگشت به اسپانیا می دزدید. و این شروع ثروتمند شدن انگلیس از راه دزدی دریایی شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس