سرلشکر سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب از عزم و برنامه جدی سپاه برای رفع مشکل کم آبی در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق کم آب خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه نشست فرماندهان استانی سپاه گفت: امروز در کشور با دو پدیده کم آبی و خیز پنجم شیوع ویروس بیماری کرونا مواجه هستیم که کشور از آن رنج می‌برد و بخشی از کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به نویدهای داده شده درباره افزایش حجم واکسیناسیون در سطح ملی ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد حرکت بزرگی برای واکسینه کردن مردم باشیم.

ببینید:

فیلم/ عزم سپاه برای رفع مشکل کم آبی

سرلشکر سلامی گفت: در این حال مسئله خشکسالی و کم آبی در برخی از مناطق کشور موضوعی جدی است به خصوص که زندگی بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: به همین منظور همایش امروز ما با هدف این است که اول نقطه عزیمت جدی را بسازیم تا فرماندهان سپاه استانی به همراه آحاد عزیزان بسیجی در استان‌ها و شهرستان‌ها و روستاهای کشور دوباره برای ادامه طرح غربالگری خانه به خانه در قالب طرح شهید سلیمانی و هم مشارکت جدی را در امر واکسیناسیون در مقابله جدی با کرونا و از طرف دیگر برای آبرسانی به مناطق کم آبی بسیج شوند.

سرلشکر سلامی گفت: این حرکت در استان‌های مختلف درحال اجراست، ولی برای اینکه ما این عزم را ملی کنیم و در تمام کشور این اراده جاری شود تا امکانات، استعدادها و ظرفیت سپاه برای کمک به مردم بخصوص مردمی که دچار کم آبی هستند، بسیج شود؛ این همایش برگزار شده است.

فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه دانشگاه جامع امام حسین (ع) سپاه اقدام ارزشمندی را در زمینه تبیین روش‌های غلبه بر تنش‌های کم آبی و بی آبی انجام داده است، گفت: امیدواریم در روزهای آینده از این دستاوردها رونمایی شود و مردم عزیز ایران از آن بهره‌مند شوند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: در این جلسه عزم همگانی بر این شد که همه استعدادها و ظرفیت‌های خودمان را و همچنین در بخش بیمارستانی در سطح کشور با بیمارستان‌های ثابت و سیار به ویژه در مناطق قرمز مانند سیستان و بلوچستان بسیج کنیم و امروز نیروی زمینی ما با گسترش دو بیمارستان سیار در کنار بیمارستان ثابت مان در منطقه فعال شده و همچنین با آب رسانی چتر حمایتش را از مردم عزیز گسترش داده است.

وی گفت: در استان هرمزگان هم نیروی دریایی سپاه بیمارستان سیار خودش را در کنار بیمارستان‌های ثابت احداث می‌کند و ان شاءالله در بقیه نقاط کشور هم این عزم و اراده برای مقابله با کرونا و کمک به عزیزانمان در وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی بسیج خواهد شد.

فرمانده کل سپاه همچنین افزود: موضوع دیگر استمرار مسئله خدمت رسانی به مردم محروم و کم بضاعت بوده و علاقه اساسی و هدف ما این است که ایرانی داشته باشیم اسلامی، امن، ایمن، مرفه و پیشرفته که مردم آن هم در امنیت و هم در آرامش و هم در آسایش باشند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ما امنیت بدون آرامش و آسایش را هم نمی‌پسندیم و این‌ها را مفاهیمی بهم پیوسته می‌دانیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با امکانات وسیعی که در اختیار دارد، اراده کرده است تمام این امکانات را در کنار دولت جدید مثل کمک‌هایی که به دولت‌های گذشته کرده است و با توجه به شرایط جدید بسیج کند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم راهی برای غلبه بر مشکلات جدید بسازیم تا ارمغانی باشد برای مردم شریف ما که در شرایط بزرگ و سخت همواره از انقلابشان حمایت و از رهبرشان اطاعت و در همه صحنه‌های سخت، سرافرازی ایران اسلامی و نظام ما را فراهم کردند.

فرمانده سپاه تاکید کرد: ما از دورن مردم هستیم، برای آن‌ها هستیم و آرزوی ما این است با خدماتی که می‌دهیم رضایت مردم را فراهم آوریم که این را رضایت خدا می‌دانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • AT ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    6 2
    بزرگواران تمامی تلاشها باید بر استفاده بهینه از آب در همه بخشهای اقتصادی خصوصآ بخش کشاورزی باشد؛ از جمله با استفاده از روشهای آبیاری مدرن. ما کلآ کشور کم آب با بارندگی کم هستیم و باید سبک تولید خود در همه بخشها خصوصآ کشاورزی و باغداری را با این موضوع وفق داده و سازگار سازیم. جابجائی آب از یک محل به محل دیگر و یا حفر چاه هیچ مشکلی را حل نمی کند و فقط زمان چالشهای بعدی را کمی به تأخیر می اندازد.
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      4 1
      بازم اراجیف غیرکارشناسانه .....احتمالا طرح مبارزه با کم آبیت هم واردات هندوانه است اونم با هواپیما.....به نظرم شما تا حالا کلمه حوزه آبریز به گوشت نخورده.....پراکندگی کشاورزی در ایران(آب در شکاف گسل ها و دره ها بصورت مجزا جمع میشه و ارتباطی باهم نداره(حجم کم آب )) باعث میشه صرفجویی در یک حوزه آبی محلی کوچک تاثیری روی حوزه مجاور نداشته باشه ......چرا امثال شما فکر می کنن زیر زمین ایران لوله کشی است و آب ها باهم در تماس هستن(ظروف متصله).....معلومه فلات تفدیده ایران را نمی شناسی(نظرات زیرکولری)....آب های خیلی عمیق (بالای 1000 متر) ممکن است باهم متصل باشن ....تعداد چاهای هزار متر خیلی کمه ....که اونم بیشتر وزارت نیرو میزنه برای آب شرب....
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 4
      اونهایی که به کارهای برنامه های سپاه شک دارند برنامه های آبرسانی جنوب کشور را مرور کنند، هرچند که این دوستان حوصله جستجو در این مورد را ندارند چرا که اصلا نمیخواهند موفقیتهای سپاه را ببینند، به این دلیل که سپاه را دوست ندارند. اصلا دوست دارند سپاه موفق بشود. به زودی خبرهای خوبی از مبحث آبرسانی از سپاه خواهید شنید.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    4 16
    ایول ایول ایول سردار تاج سر ایول
    • علوی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      5 2
      ایران کشور خشکی است از قم تا یزد درختی را نمی بینید در40 سال گذشته آب 200 سال تقریبا مصرف شده است بحران نزدیک است باید به اقتصاد مقاومتی برگردیم پیامبرفرموده برای وضو یک مد وبرای غسل یک من اب چرا عمل نمی شود معنایش بسته شدن استخرهای خانگی است معنایش قناعت درمصرف اب است معنایش نشستن حیات خانه است ومعنایش نشستن ماشین است ومعنایش اب ندادن به درختان سترون وبی میوه وکاشت درختالن میوه است معنایش بارانی کردن اجباری مزارع ولوله کشی است .الان درقبرس تنها 10 دقیقه می توانند حمام کنند وخود به خود اب قطع می شود چرا برای استحمام درایران قانونی دردست نیست درهرخانه یک حمام وهرمقدر وهرروز بی قانونی تا کجا به مردم آموزرش بدهیبد هفته ای یک بار حمام ان هم با اب اندک می توان حمکام گرفت رسم ظرف شستن را به زنان یاد بدهید دختران جوان بلد نمیستند چون مادران بلد نیستند.
  • هادی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    20 7
    شماها هم فقد حرف بزنید مردیم ما مردم از فشار اقتصادی غیره اب برق گشنگی لعنت به همتون
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    3 8
    افرین صد آفرین هزارو سیصد آفرین فرشتهای روی زمین
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    14 6
    وارادات و اسکله غیر قانونی و انحصار اقتصاد و 000000 وکرونا و ویروس یاب و واکسن و حال اب
    • افشین IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      2 10
      و تشکلهایی که نافشون رو به طلبکاری بریدن و دنبال شایعات و تهمتهاي شبکه اینترنشنال هستند. کسانیکه جانسون رو فدای ایران کردند و میکنند به کسی بدکار نیستند جز خدا. چرا دخالت ارتش آمریکا در کارهای اقتصادی خوبه ولی سپاه بد؟؟ کدوم پیمانکار قدرت داره بدون پول برای دولت کار کنه؟؟ فصل گفتن این اراجیف گذشته.
    • ناشناس IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      2 6
      چقدر شما منافقین قدر نشناس،و کینه ای هستید. اولا یکی از اينايي که گفتی درست نیست و ار دسته شایعات شبکه های معاند و بی شرفی هستکه از پاچه الیهود و السعود و امثالهم میخورن و دوم اینکه در تمام دنیا در زمان صلح نیروهای مسلح با استفاده از بنیه ای که دارند به کارهای عمرانی میپردازند و این مختص ایران نیست .البته کو شرفی که اینا رو بگه. سوم اقتصاد ایران دست دولت هست و اینقدر کوچیک ميستکه در انحصار سپاه باشه. و چهارم آب رو بریزید اونجایی که ميسوزه. فقط همین از دستتون بر میاد.
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    تو راست میگی بیا این کارخونه های سیمان و نیروگاه برق مفتح رو جمع کن از منطقه رزن آب خودش بر میگرده
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 6
    انقلاب اسلامی ایران که توسط بنیانگزار بزرگوارش شکل گرفت و پیروز شد . اهداف عالیه ای برای کشور . خاصه رفع محرومیت ها و شکوفائی در تمام زمینه ها برای خود قائل بود و حق مردم میدانست و هنوز . ادامه دارد . در حالیکه دشمنان با شناخت با انواع عملکردها منجمله تحریم و نا امنی . نمیخواهند که این آرمان کامل بثمر برسد . و سعی در شکست دادن. با ایجاد ناامیدی و گسست بین مردم و نظام داشته و دارند . که اشاعه رسانه های مختلف اینترنتی و تلویزیونی با اجیر کردن مزدوران باصطلاح هموطن ( سابق) از ابزار بارز دشمنان در مایوس ساختن مردم . . بویژه بعد از شکست پی در پی اهداف ( میدان سخت) حال با ابزار نرم سعی خود مینمایند . سپاه پاسداران انقلاب . فقط یک نهاد نظامی نیست که وظیفه پاسداری را بر رزم بداند . بلکه در همه حیطه ها و زمینه های حکومت داری . باید با دانائی بالا که با حضور فرزندان نخبه و دانشمند ایران زمین در کنار ارکان مختلف سپاه خدمت میرسانند . بشایستگی تمام خدمت رسانی و از این اهداف عالیه نظام انقلابی حراست و پاسداری کند و تمام توان خود را بکار بندد . ما هم ضمن خشنودی و تشکر فراوان . آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون بیاری خداوند متعال برای همه دلسوزان و زحمت کشان کوشا و فعال و بی ادعا داریم . و از هموطنان عزیز و گرامی خواستاریم در کنار پاسداران برای آبادانی محل کار و زندگی و شهر و کشور خود کوشا و فعال باشند . حتما برکات فراوان نصیب میبریم . انشاءالله تعالی
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 0
    از نعمت هایی که خداوند متعال به ایران داده دسترسی به آبهای آزاد جهان است‌‌.شماها چه اصول گرا چه اصلاح طلب بیشتر از ۴۰ سال وقت داشتید که آب دریا را به وسیله ی شیرین کردن وارد کشور کنید.اما فقط بلدید شعار بدهید.یکی هم که حرف حق می زنه طرفداران شما از روی دل سیری بهش تهمت می زنند و سریع ما را با اینترنشنال و غیره ربط می دهند. ان شاالله به امید ظهور منجی حق و عدالت.
  • DE ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 6
    درود خدا بر شما که همیشه بفکر مردم هستید و از هیچ تلاشی دریغ نمی فرمائید. درموردتحریک موج باران زا به داخل فلات ایران از طریق علم هواشناسی یعنی تحریک موج هوای گرم در داخل فلات ایران برای جذب موج هوای سرد وابر ها میشه با فعالیت های فنی کارهایی انجام داد که ابرها روی فلات ایران بیان وریزش داشته باشن.راههای برای جذب و به تور انداختن ابرهای اقیانوس هند هست. لطفا دانشمندان هواشناسی سپاه دراین مورد فعال بشن.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 5
    حقیقتا اگربقیه نهاد ها و وزرات خانه ها کارشون رو به درستی انجام میدادند و نیروی نظامی کشور مجبور به خرج بودجه خودش در اموره غیره نمیشد دست نظامی ها در ارتقا توان دفاعی کشور خیلی بازتر میبود
  • سادات NL ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    13 5
    بسم رب الحسین و اصحاب الحسین ارواحناله الفداه فرماندهی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردارسرلشگر،حسین سلامی دامه برکاتة پیشنهادمیشود، طبق فرمایش حضرتعالی نسبت به مسئله مهم وبحران آب درکشور، که برای کمک به آبرسانی،اعلام حضور جهت یاری رسانی وحل آن معضل فرموده بودید! خواهشمند است،دراَسرع وقت،با کمک نخبگان ودانشمندان فهیم وعلمی کشور،درزمینه آب وسَدسازی، باتصویربرداری ازسَدگتوند،ازطریق پهبادها_هلی شاتها وبررسی مشکلات به وجودآمده آن درپی ریزی اصولی؛زیربنایی؛زیرساختی، راههای انحرافی سَد،مَدخلهای ورودی_خروجی آن،مشکل عمده سَدگتوندوتغییر مسیرهایی که به اشتباه درآن مهندسی شده است را، پیگیری فرمائید،تاإن شاالله باتوان الهی که نزدسپاه پاسداران انقلاب اسلام ونیروهای مجاهددانشمندونخبه علمی کشورمیباشد، رفع این مُعضل،درجنوب ایران عزیزاسلامی را،صورت پزیرد،که إن شاالله دست خداوندیاری گرشماعزیزان مجاهداست وبا توکل به خداوندمتعال، همچنان که دردوران دفاع مقدس،نیروهای زُبده،مجاهدت خودرابه منصه ظهور جهانی کشاندند، این بارهم باتکیه وتوکل به ذات اقدس الهی،این مشکل کشوروملت،مرتفع وحل خواهدشد. والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 4
    سرلشکر سلامی : ما امنیت بدون آرامش و آسایش را هم نمی‌پسندیم و این‌ها را مفاهیمی بهم پیوسته می‌دانیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با امکانات وسیعی که در اختیار دارد، اراده کرده است تمام این امکانات را در کنار دولت جدید مثل کمک‌هایی که به دولت‌های گذشته کرده است و با توجه به شرایط جدید بسیج کند./جواب/ این ارزوی همه ایرانی هاست . همچنین ریشه کن کردن مواد مخدر . سالم و تندرت باشید./ این جمله ها را باید با طلا نوشت .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس