قربانی: تعجب می‌کنم چرا ابراهیم صادقی از انتخاب‌هایش دفاع نمی‌کند/ دوران مربیان کامیونی تمام شده است!

مربی پیشین تیم فوتبال سایپا به اظهارات اخیر سرمربی فعلی این تیم واکنش نشان داد و گفت، از ابراهیم صادقی تعجب می‌کند که چرا پس از صحبت‌های فراز کمالوند، از انتخاب‌هایش دفاع نمی‌کند.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی ابتدا درباره تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی روز پنجشنبه گفت: همه می‌دانند که این بازی همیشه حساس است و هر دو تیم شرایط خوبی برای بازی روز پنجشنبه دارند. اگر مشکلات مدیریتی استقلال را کنار بگذاریم، باید بگویم که این تیم نتایج خوبی در هفته‌های اخیر گرفته است و امیدوارم که در دربی هم برنده باشد.

قربانی در واکنش به اینکه فرهاد مجیدی در بازی‌های اخیر از حساب شخصی خودش به بازیکنان پاداش داده است، تأکید کرد: من نظر خاصی در این مورد ندارم. در مجموع معتقدم که چنین کارهایی از لحاظ حرفه‌ای درست نیست. باشگاه استقلال چه کاره است که سرمربی باید به فکر پاداش دادن به بازیکنان باشد؟! قطعاً این نوع مدیریت جواب نخواهد داد و استقلال با ادامه این روند با شرایط سختی مواجه خواهد شد. من امیدوارم بعد از روی کار آمدن دولت جدید، وزارت ورزش بتواند انتخاب‌های درستی برای هیئت مدیره استقلال انجام دهد.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند پرسپولیس از لحاظ فنی و تاکتیکی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد، خاطر نشان کرد: من قبلاً در این مورد صحبت کرده‌ام و اگر حرف بزنم شاید دوستان خرده بگیرند. استقلال در حال حاضر خیلی بهتر شده است و امیدوارم که دربی را با برد پشت سر بگذارد. از طرفی باید بگویم که وقتی فرشید اسماعیلی در زمین مسابقه باشد به خوبی می‌تواند توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. اعتقادم این است که در فوتبال ایران بازیکنی که با سبک و شیوه اسماعیلی بازی کند، خیلی کم داریم.

بیشتر بخوانید:

من کُردم؛ تبانی نمی‌کنم

واکنش کمالوند به کنار گذاشتن ۴ بازیکن سایپا

مدافع پیشین استقلال خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم چرا همه در مورد رفتن میلیچ یا دیاباته صحبت می‌کنند! به نظر من باشگاه باید به فکر تمدید قرارداد اسماعیلی و حفظ بازیکنانی چون مهدی قایدی باشد، ولی برای استقلال مثل همیشه مرغ همسایه غاز است! من نمی‌گویم میلیچ بازیکن بدی است، ولی اعتقاد دارم که او بازیکن تاپ و خیلی خوبی نیست. در همین استقلال بازیکنانی داریم که از لحاظ آماری در فصل جاری نسبت به میلیچ خیلی بهتر بوده‌اند که می‌توان وریا غفوری را مثال زد. بازیکنان دیگری هم هستند که امسال خیلی برای استقلال تأثیرگذار بوده‌اند. من نمی‌دانم جریان چیست که اینقدر موضوع میلیچ را در بوق و کرنا کرده‌اند.

مربی پیشین تیم فوتبال سایپا در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره صحبت‌های کمالوند که گفته است این تیم در ابتدای فصل افتضاح بسته شده، گفت: تعجب من از ابراهیم صادقی است که چرا مصاحبه نمی‌کند! من معتقدم که گاهی اوقات باید محافظه‌کاری را کنار بگذاریم. به هر حال از حرف‌های دوستان برداشت‌های مختلفی صورت می‌گیرد، اما آقای صادقی که دوست من است باید صحبت کرده و از انتخاب‌هایش دفاع کند.

قربانی ادامه داد: به هر حال آقای کمالوند نظرش را گفته است، ولی چرا زمانی که هدایت سایپا را برعهده گرفت این حرف‌ها را نزد؟ او بعد از هفت بازی به این نتیجه رسیده که تیم بد بسته شده است؟ من معتقدم دوران مربیان کامیونی تمام شده است، مربیانی که هر جا می‌روند با خودشان یک کامیون بازیکن و دستیار می‌برند! در حال حاضر فوتبال به سمتی می‌رود که باید با دانش فنی و توانایی‌های فردی بتوانیم شرایط یک تیم را بهبود ببخشیم.

وی در پایان تصریح کرد: در ابتدای فصل بازیکنان خوب و باکیفیتی به تیم اضافه شدند و به هر حال دلایلی وجود داشت که سایپا نتیجه نگرفت. در این بین کادر فنی هم به اندازه خودش مقصر است. در ضمن کادر فنی جدید هم به اندازه کافی فرصت داشت که شرایط را تغییر دهد. از طرفی وقتی مدیریت هم ضعیف باشد چنین وضعیتی ایجاد می‌شود، ولی فکر می‌کنم اگر ابراهیم صادقی در سایپا می‌ماند قطعاً اوضاع تیم بهتر از این بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    1 0
    برانیمکت استقلال نقشه کشیده
    • ایرانی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      1 0
      سلام صحبتهایی آقای قربانی خیلی دقیق و علمی بوده ، نباید ذهنیت منفی داشته باشیم . مربی باید ، مرتب به دانش و علم خود بیفزاید و تک ، تک بازیکنان را تز لحاظ فردی بشناسد، واقع لین باشد و از لحاظ فیزیولوژی و روانشناسی توانمند باشد ، فوتبال مانند شطرنج است ک مربی باید عناصر خود را در زمین به صورت چینش هم افزای ، بکار گیرد ، مربی باید تفاوت عملکرد دو نیم کره مغز بازیکنان خود را بشناسد و تمرینات را بر اساس بهبود کیفیت بازیکنان طراحی کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس