اروپا از کمک‌های انسان دوستانه به ایران و پاکستان خبر داد

کمیسیون اروپا با انتشار گزارشی از کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به ایران همزمان با شیوع کرونا و میزبانی از مهاجران افغانستان خبر داده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه اروپا، کمیسیون اروپا اعلام کرده است که قرار است یک بسته کمک‌های انسان دوستانه ۲۲ میلیون یورویی را به ایران و پاکستان اختصاص دهد.

گفته شده این بسته کمک‌های انسان دوستانه بدلیل تاثیر بحران شیوع کرونا و برخی مشکلات ناشی از بحران‌های آب و هوایی و همچنین میزبانی از پناه جویان افغانستان تعلق خواهد گرفت.

«جانز لنارسیس»، کمیسیونر مدیریت بحران اتحادیه اروپا در این ارتباط اعلام کرده است که ایران و پاکستان هر دو به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته اند و هر دو کشور همچنین جمعیت قابل توجهی از پناهجویان افغانستان را میزبانی می‌کنند.

در این گزارش گفته شده از ۲۲ میلیون یورو کمک بشر دوستانه، ۱۵ میلیون یوروی آن به ایران و ۷ میلیون یوروی دیگر به پاکستان اختصاص خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، کمک‌های اهدایی اتحادیه اروپا همچنین شامل مبارزه با شیوع کرونا در ایران نیز می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    3 0
    مراقب باشید. اینا همونا هستن که با همین کمک ها ایدز رو وارد ایران کردن.
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      2 0
      دمت گرم، اومدم اینجا همینو بنویسم دیدم شما زحمتشو کشیدی!! مشرق جان لطفأ لیست این کمک هارو اعلام کن که ماحواسمون باشه استفاده نکنیم، ممنون و متشکر !!!
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    1 0
    ما چقدر ختر و ذليل شده ايم.دشمن به ما كمك ميكنه و همزمان اجاز انتقال داراىىهاىمان رو نميده. طي اين ٣٠سال اداره كشور به تمام معنى ويران كننده و ارمانهاي انقلاب و امام راحل لگد مال شده. هم عدالت و نه هم استقلالمان نابود شد
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    7 0
    ههه بابا اروپا خودش داغون شده از دست کرونا اونوقت میخاد به ما کمک کنه خود فرانسه و انگلیس ملیون ها گرسنه و کارتون خواب دارن که از گرسنگی میمیرن.ببین کی به کی میخاد کمک کنه شاید ظاهرشون قشنگ باشه یه بگید تکنولوژی دارن ولی اکثرا ورشکسته هستن.تو فرانسه که قبل کرونا شنبه های اعتراضی داشتن انگلیسم که خودش معدن کارتون خوابه.ایران خیلی از اینا قوی بود به شرطی که یه دولت انقلابی و جهادی سرکار باشه نه یه مشت غرب زده لیبرال مسلک خود تحقیر شده .کل اروپا فقط 2 تا واکسن انگلیس ساخته ما الان پاستور و کوو ایران برکت رو آماده داریم و نورا و فخرا و رازی و سیناژن و 4 الی 5 تای دیگه هم تو راهن.اگه دولت غرب گدای ما واکسن های داخلی رو پیش خرید میکرد الان کل جمعیت ما واکسینه بودن.دولت بودجه نداد به واکسن ساز ها ولی میخاست 60 ملیون یورو بده به فایزر.اگه این جماعت خود باخته سر کار نبودن الان کل جهان از ما واکسن میخرید.تازه جمعیت مهاجران افغانی تو ایران چیزی بین 5 تا 10 ملیون نفره که با 15 ملیون یورو چیزی نمیشه خرید واسشون تازه اینم نمایشی هست و دروغه.عامل جنگ و ناامنی افغانستان همین غربی ها هستن.
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    1 0
    به خودشون برگردونید .
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    کمکهایش را پس دهید. ما میلیاردها دلار از اینها طلب داریم حلا 20 میلیون دلار می خواه بدهند آنهم از سر منت؟ هدفشان تحقیر ما است.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    3 0
    شما جنگ توی افغانستان راه نندازین. کمک پیشکش. به نظرم ایران باید مرزهاشو باز بذاره تا افغانیا برن به سمت اروپا
  • DE ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    1 0
    راست میگن قصد فریبکارانه ندارند. پول نقد یورو به این کشورها بدن ، ایران با پول نقد یورو خودش چند برابر این کمک ها مواد وداروی مورد نیاز رودرداخل برای بیماران کرونایی تولیدمیکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس