کد خبر 1244176
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۱
لوگو کیهان - کراپ‌شده

گفت: دولت کنونی، صندوق توسعه را که خالی کرده، ۳۰۰ هزار میلیارد تومان هم که کسری بودجه باقی گذاشته، قرار بود چند میلیون خانه بسازه که افتخار میکنه حتی یک مسکن هم نساخته و ...!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: دولت کنونی، صندوق توسعه را که خالی کرده، ۳۰۰ هزار میلیارد تومان هم که کسری بودجه باقی گذاشته، قرار بود چند میلیون خانه بسازه که افتخار میکنه حتی یک مسکن هم نساخته و ...!

گفتم: در عوض قرار بود تحریم‌ها رو لغو کنه ولی لغو که نکرده، اضافه هم کرده. بیکاری و گرانی افسار گسیخته و تورم ۴۳ درصدی هم که به مردم تحمیل کرده. چی داره به دولت بعدی تحویل میده؟!

گفت: وزیر نفت می‌گفت ساخت پالایشگاه کثافت‌کاریه! وزیر نیرو می‌گفت ساخت نیروگاه توجیه اقتصادی نداره! وزیر مسکن می‌گفت مسکن مهر مزخرفه! وزیر کشاورزی می‌گفت خودکفایی مزخرفه! ... حالا ببین دولت بعدی چی داره تحویل می‌گیره؟!

گفتم: یارو سوار یک اسب لنگ بود و به کندی حرکت می‌کرد. پرسیدند کجا میری؟ گفت؛ نماز جمعه.

گفتند؛ امروز که دوشنبه است، هنوز ۴ روز مونده به جمعه. گفت؛ با این اسب لنگ اگر شنبه هم برسم شانس آوردم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    5 0
    بعد وقتی اینا رو میگین اونوقت اونایی که بانی وضع موجود هستن راست راست می چرخن و از این پست به اون پست منتقل میشن، چه فرقی بین شما و اونا هست؟ اگه تخلف کردن، که کردن، چرا محاکمه نمیشن؟
  • سید IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    6 0
    یکی را دیدند در راهی بی حال افتاده! پرسیدندش مشکلت چیست که چنین بی رمقی؟! گفت معتادم و اکنون از بی تریاقی، خمار ! کمک کردند و قدری تریاق بهر او فراهم تا بتواند از خماری درآید! لختی بعد که باز از آن مسیر می گذشتند، دیدندش که باز هم سرخوش افتاده است! پرسیدند اینک چه مرگش است که این چنین بی خبر از عالم غش کرده است؟ گفتند تریاق را دود و دم داده است و اینک نشئه گشته است! حاکم که با جمع بود فرمان داد تا او را لای جرز دیوار بگذارند تا لااقل به کاری آمده باشد! این حکایت حال و روز دولت امید و تدبیر یا به عبارتی تزویر ما هست که روزگاری معطل توافق برای برجام بود و پس از آن معطل اجرای برجام و عاقبت هم نافرجام! کاش دیوارهای امروزی ساختمان های ما هم جرز داشتند!
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    1 0
    لابد کارشون خوب بوده که نه بازخواست میشن نه محاکمه تازه توهم ریاست جمهوری هم میزنه تو سرشون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس