کد خبر 1244147
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
فائوچی: آمریکایی‌ها باید نگران کرونا دلتا باشند

رئیس "موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی" هشدار داد آمریکایی‌هایی که واکسینه نشده‌اند باید نگران کرونا با سویه دلتا باشند.

به گزارش مشرق، آنتونی فائوچی یکشنبه شب در گفت‌وگو با شبکه ای بی سی گفت: کاملاً واضح است که نوع دلتا کرونا بی رحم است زیرا ظرفیت بسیاری در انتقال این ویروس از فردی به شخص دیگر وجود دارد.

فائوچی در ادامه افزود: واکسن‌هایی که در آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می شود بسیار خوب عمل می‌کنند و مردم را در برابر نوع دلتا محافظت می‌کنند.

رئیس "موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی" تاکید کرد، ما یک خبر بد و یک خبر خوب داریم، خبر بد آن است که با نوع دلتا کرونا که بی رحم است مواجه هستیم و خبر خوب آنکه واکسن‌های ما در برابر این نوع ویروس کارساز هستند.

به دنبال ورود کرونا با سویه دلتا به آمریکا، جو بایدن هفته گذشته مجدداً خواستار واکسیناسیون همه آمریکایی ها علیه ویروس کرونا شد و گفت دولت او آماده است تا در مبارزه با اطلاعات نادرست در مورد واکسن و از بین بردن موانع تزریق برای همه شهروندان تهاجمی‌تر عمل خواهد کرد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا بیش از ۳۴ میلیون و ۷۲۶ هزار نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند و ۶۲۲ هزار و ۸۲۵ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

شمار بهبودیافتگان نیز نزدیک به ۲۹ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۹۳۰ نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    این چی میگه آخه ؟ فامیل ما امریکاست میگه 120 درصد جمعیت رو واکسینه کردن اونم با فایزر درجه یک ، دیگه مواظب چی باشن؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس