کد خبر 1243289
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
آیا ماشین سازی امشب سقوط می کند؟ امید اکبرپور به استقلال و مجیدی

هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر در حالی امشب آغاز می‌شود که ممکن است تکلیف تیم ماشین سازی مشخص شود.

به گزارش مشرق، از هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر امشب ۵ دیدار برگزار می‌شود که در یکی از این ۵ دیدار، ماشین سازی در اهواز به مصاف فولاد می‌رود.

ماشین سازان که هفته گذشته بهترین نتیجه این فصل خود را با پیروزی ۳ بر صفر برابر مس رفسنجان به دست آوردند، امشب میهمان فولاد هستند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که هدایت هر دو تیم بر عهده دو استقلالی سابق است و انگیزه‌های دو تیم برای پیروزی در این بازی تفاوت دارد. در یک سو نکونام می‌خواهد حتی‌الامکان جایگاه تیمش در جدول را ارتقا بخشند و در یک سوی دیگر اکبرپور آخرین تلاش‌های خود را برای بقا در لیگ برتر انجام می‌دهد.

ماشین سازی در حال حاضر ۱۴ امتیازی است و اگر هر ۴ دیدار پیش روی خود را با پیروزی پشت سر گذارد، ۲۶ امتیازی می‌شود و با امتیاز کنونی نساجی در رده سیزدهم برابری می‌کند.

تنها اتفاقی که می‌تواند امشب سقوط ماشین سازی به لیگ یک را قطعی نکند، پیروزی خودشان در اهواز برابر فولاد و پیروزی استقلال مقابل سایپا در تهران است.

ماشین سازی تیم شانزدهم جدول است که با ۲ پیروزی کمترین پیروزی و با ۱۶ شکست بیشترین شکست را در بین ۱۶ تیم دارد. همچنین آنها با ۳۹ گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی مسابقات را هم در اختیار دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس