کد خبر 1243165
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
اکبرپور: فولاد را آنالیز کرده‌ایم و به اهواز آمده‌ایم تا خودی نشان دهیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: فولاد را آنالیز کرده‌ایم و به این امید به اهواز آمده‌ایم که به مانند دیدارهای گذشته خودی نشان دهیم.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین‌سازی تبریز پیش از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهاراتی به شرح زیر داشت:

*بازی با فولاد سخت است، چون می‌دانیم آنها یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستند. فکر کنم فردا گرم‌ترین روز سال در اهواز باشد و طبیعی است بازی سختی داشته باشیم.

*بازیکنان ما در این دو هفته بازی‌های سنگینی برابر سپاهان و مس رفسنجان انجام دادند. فاصله بین بازی‌ها کم است و نتوانستیم آنچنان تمرین کنیم.

*فولاد را آنالیز کرده‌ایم و به این امید به اهواز آمده‌ایم که به مانند دیدارهای گذشته خودی نشان دهیم. بازیکنان ماشین‌سازی از دیدارهای گذشته روحیه مضاعفی گرفته‌اند و امیدوارم فردا با دست پر از زمین خارج شویم.

*اسدی در دیدار با مس رفسنجان مصدوم شد و فکر نکنم به این بازی برسد. نفرات دیگری که جایگزین کرده‌ایم نشان داده‌اند توانایی جنگیدن دارند.

*محروم نداریم، اما بازیکنانی داریم که همراه ما نیامده‌اند. نام آنها را قبلاً آورده‌ایم و دیگر نیاز نیست دوباره نامی از این بازیکنان ببریم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس