کد خبر 1243149
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
فنونی‌زاده: گل‌محمدی کنار زمین خونسردی‌اش را حفظ کند/ پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم یحیی گل‌محمدی هم کنار زمین باید خونسردی خود را حفظ کند و از پتانسیل حمید مطهری به خوبی استفاده کند.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده درباره تساوی پرسپولیس و فولاد در لیگ‌برتر اظهار داشت: باتوجه به اینکه مسابقات لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند طبیعی است که تیم‌ها از نظر بدنی کمی خسته به نظر برسند. گرمای هوای هم روی کیفیت مسابقه تاثیرگذار بود. در مورد کیفیت چمن اگر مشکلی بود دو تیم روی همین زمین بازی می‌کردند و شرایط یکسان بود.

وی افزود: در نیمه اول فولاد به واسطه شرایط میزبانی بازی بهتری را نشان داد؛ اما در نیمه دوم بعد از ۱۰ دقیقه که از فشار میزبان کاسته شد، پرسپولیس بر بازی سوار و توانست نمایش خوبی داشته باشد. فولاد خوزستان در کارهای دفاعی خیلی منظم عمل می‌کند و در لیگ قهرمانان آسیا هم شایستگی‌هایش را نشان داد. به نظرم بعد پایان نیمه اول مشخص بود بازی به تساوی کشیده می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ماراتن قهرمانی لیگ بیستم تصریح کرد: پرسپولیس در حال حاضر فاصله امتیازش را با سپاهان حفظ کرده و مقابل حریف شایسته‌ای متحمل مساوی شده است. اگر پیروز می‌شدیم برای ما بهتر بود؛ اما نتیجه تساوی هم بد نیست. شما در همین هفته بازی ماشین‌سازی تبریز و مس رفسنجان را دیدید که نتیجه‌اش غافلگیرکننده بود. فقط تنها خواهشم از بازیکنان پرسپولیس این است که در هفته‌های پایانی رقبای خودشان را دست کم نگیرند.

فنونی‌زاده با ارزیابی رفتار گل‌محمدی کنار زمین عنوان کرد: در زمان ما علی پروین، روی نیمکت می‌نشست و دستورات را به خوردبین منتقل می‌کرد. به نظرم یحیی گل‌محمدی هم کنار زمین باید مماشات و خونسردی خود را حفظ کند و از پتانسیل حمید مطهری به خوبی استفاده کند. البته باید بگویم که او همواره ماخوذ به حیا بوده و هر وقت هدایت تیمی را به عهده گرفته، عملکرد بسیار خوبی داشته است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ممد IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    0 1
    خونسردی حالیشه هوچیگره این هوچیگریاازپیروانی یادگرفته
  • پرسپولیسی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    0 0
    بده آدم از رو حب و بغض حرف بزنه
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    1 0
    تذکر بجایی بود ببین می شه بدون جنجال و حاشیه درست کردن واسه تیمت حرف منطقی و بجا بزنی آفرین به شما آقای فنونی
  • عباس IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    0 0
    شما به همرا تمام کیسه کشا لطف کنین دهنتونو ببندید تو جلوی داداش مفنگیتو بگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس