ریاض نسبت به فعالیت های هسته ای ایران به شدت نگران است

یک مقام بلند پایه در وزارت خارجه عربستان مدعی شد که ریاض در خصوص فعالیت‌های روز افزون هسته‌ای ایران که به ادعای وی، امنیت منطقه را تهدید می‌کند نگران است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، یک مقام بلند پایه در وزارت خارجه عربستان مدعی شد که ریاض در خصوص فعالیت‌های روز افزون هسته‌ای ایران که به ادعای وی، امنیت منطقه را تهدید می‌کند نگران است.

بر اساس این گزارش، این مقام وزارت خارجه عربستان که نامی از وی برده نشده گفت: ریاض واقعاً در خصوص میزان فعالیت‌های هسته‌ای ایران و توسعه قابلیت‌ها (هسته‌ای) ایران نگران است.... که منطبق با اهداف صلح آمیز نیست.

لازم به ذکر است دفتر نمایندگی رژیم سعودی در آژانس بین‌المللی انرژی بامداد پنجشنبه در واکنش به تصمیم ایران برای تولید اورانیوم فلزی با غنای ۲۰ درصد، گفت: تلاش ایران برای غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم (فلزی) نگران کننده است. ما در مورد اهداف واقعی ایران برای غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم (فلزی) نگران هستیم.

نمایندگی ریاض در آژانس اتمی در ادامه مدعی شد: نیت‌ها و مقاصد ایران، تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی را تأیید می‌کند. تنش‌زایی‌های ایران مانع هر مذاکره‌ای شده و شک جهانیان را برانگیخته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادری IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 0
    ناراحت هست به درک از این ناراحتی بمیره تا نفتش تموم شه گرچه قلب حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم از جدایی مسلیمن درد میگیره
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 0
    پول و قدرت مالی و نفوذ سیاسی عربستان در آمریکا باعث میشه حرفاش رو خیلی راحت به کرسی بشونه.وگرنه بیشتر دنیا از عربستان خوششون نمیاد .
  • ش. AE ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 0
    شما بیشتر باید نگران پنجاه هزار رزمنده یمنی باشی بعد هم در اندازه‌ای نیستید که درباره ایران وراجی کنید البته آب دریا با پوزه سگ نجس نمیشه شما نگران مردم خودت باش که باید مثل ایران حق رای داشته باشند
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 0
    ادعا ادعا ادعا ...
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 0
    خطاب به شیوخ مرتجع عرب ، گاوهای شیرده آمریکا ( استعمار ) : ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ارض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس