عبدالملک الحوثی

دبیرکل انصارالله یمن، در پیامی درگذشت دبیرکل جبهه خلق آزادی بخش فلسطین را به خانواده آن مرحوم، مقاومت، امت عربی و امت اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن در پیامی، درگذشت احمد جبریل، دبیرکل جبهه خلق آزادی بخش فلسطین (فرماندهی کل) را تسلیت گفت.

سید عبدالملک الحوثی در پیام خود گفت: به خانواده مرحوم جبریل و جبهه خلق، مقاومت و مردم فلسطین، امت عربی و امت اسلامی تسلیت می‌گوئیم.

دبیرکل انصارالله یمن افزود: مرحوم احمد جبریل شخصیت مهم مقاومت بود که در تاریخ مقاومت، دربرابر رژیم غاصب صهیونیستی، دیواری رفیع از وفاداری، فداکاری و بخشش را بنا کرد.

وی تصریح کرد: احمد جبریل تحت تأثیر اتفاقاتی که برخی طرف‌های ضعیف برسر مسئله امت آوردند، قرار نگرفت.

الحوثی گفت: او دربرابر همه موانع و اقداماتی که رژیم صهیونیستی از طریق آن سعی در فروپاشی مقاومت، اختلاف افکنی و تغییر اولویت‌ها داشت، صبور بود.

دبیرکل انصارالله یمن در پایان اضافه کرد: فلسطین، همواره در وجدان و ذهن مرحوم جبریل حاضر بود و آزادی قدس تا آخرین لحظه زندگی، نهایت آمال و آرزوی او بود.

«احمد جبریل» دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین روز گذشته به‌دلیل اوضاع نامناسب جسمانی و کهولت سن در بیمارستانی در پایتخت سوریه درگذشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس