یمن

جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت، یمن امروز به لطف مقاومت اسطوره‌ای خود در مقابله با دشمن در قلب محور مقاومت جای دارد و از اکثریت نظام‌های عربی به فلسطین نزدیک‌تر است.

به گزارش مشرق، جبهه خلق برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که یمن در قلب محور مقاومت جای دارد.

به گزارش کانال تلگرامی المسیره، در این بیانیه آمده است: جبهه خلق برای آزادی فلسطین تلگراف تسلیتی را به مناسبت درگذشت احمد جبریل دبیر کل و بنیانگذار این جنبش از سوی عبدالملک بدر الدین الحوثی دریافت کرد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین، رهبر انقلاب یمن را یک رهبر فوق العاده و مورد افتخار ملت فلسطین توصیف و تاکید کرد: ما موضع قوی و موثر عبدالملک الحوثی و جنبش انصارالله در مقابله با نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آن را از یاد نخواهیم برد.

در این بیانیه آمده است: یمن امروز به لطف مقاومت اسطوره‌ای خود در مقابله با دشمن در قلب محور مقاومت جای دارد و از اکثریت نظام‌های عربی به فلسطین نزدیک‌تر است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: ما کاملاً مطمئن هستیم که پیروزی یمن پیروزی فلسطین است.

احمد جبریل دبیرکل و بنیان‌گذار جبهه مردمی آزادسازی فلسطین روز چهارشنبه  در یکی از بیمارستان‌های دمشق درگذشت.

دفتر سیاسی جنبش انصار الله همان روز با صدور بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت درگذشت احمد جبریل به ملت فلسطین و همه گروه‌های مقاومت و آزادگان جهان تاکید کرد: جبریل از پیشگامان مخالفت با عادی سازی و به رسمیت شناختن رژیم دشمن بود و با سلاح و موضع خود به مقابله با دشمن می‌رفت.

انصار الله تاکید کرد: این رهبر فلسطینی فقید، حامی و پشتیبان آرمان‌های بزرگ امت اسلامی در مقابله با توطئه امپریالیستی آمریکایی از جمله در یمن بود.

این جنبش با بیان اینکه مواضع سیاسی افتخار آمیز دبیر کل فقید جبهه خلق برای آزادی فلسطین در حمایت از ملت یمن را فراموش نمی‌کند، گفت: جبریل تجاوز ائتلاف سعودی-آمریکایی علیه یمن را توطئه‌ای جهانی توصیف کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گشتاسب IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    3 0
    رزمندگان اسلام علیه صهیونیسم و امپریالیسم و اعراب مرتجع واقعا اسطوره و سرداران افسانه ای هستند اینها با کمترین امکانات در مقابل خصم زبون با تجهیزات مدرن قدرتمندانه ومجاهدانه ایستاده اند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس